JA ! Vårsemester



Vårsemester från bloggen börjar nu :)   

Men först en liten uppdate så här en tisdag mitt på dan:
Jag och Emmy är hemma idag, hon har varit lite krasslig i magen igår och idag.

Den gågna helgen gick i ett naffs. Fredagen var det fort, fort hem för att vi skulle vara på skolan kl.17.00 och förbereda disco som klass 5 ordnande, därifrån kom vi hem vid 22.00 tiden.
Lördagen var det en Happistur med flickorna och varsin kompis som de tog med. Senare bar det av på smörgåstårtsbjudning som smakade så smarrigt,  det var länge sedan jag ätit så god smörgåstårta. Gubben var hemma och höll på hela lördagen i källaren, gjutit golv.
Söndagen var det 2 x 15 års kalas och fika i massor, vet inte hur S hade hunnit med att baka allt, till och med mjölkfri tårta !!

Och nu mina kära vänner så blir det vår-semester ( bra Elli att du kom på det *ler*), kanske jag tinar fram lagomt till påsk !!  Nu så längtar Emmy och jag så enormt efter påsken så vi håller nästan på att gå åt :)


HA DET BRA !!

Kommentarer
Postat av: elli

jag förstår att det tillverkas påsk kycklingar och målas ägg nu så därför har du ite tid med bloggen!!!!

2009-03-19 @ 18:15:07
Postat av: grannen

vink,vink!

2009-03-19 @ 19:21:12
Postat av: Anonym

Glömde ge lösen till flickorna. Och jag som träffade dej och allt i dag. Maila mej så skickar jag lösen till dej!

elli[email protected]

2009-05-20 @ 18:46:33
Postat av: Anonym

elli_ [email protected] ska det vara

2009-05-24 @ 09:13:42
Postat av: Maria

Kanske dags för uppdatering.... ;)

2009-06-24 @ 23:06:33
Postat av: Emils Sussi

Nu har det hunnit vara sommar semester, höst semester och snart är det jul semester... Du har några semestrar att uppdatera om... ;)

2009-10-19 @ 09:31:28
URL: http://www.lillstintan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback