Trevlig helg !!!

Snart skall jag och Ebba till stan för att planera höstens resa med svägerskan och Borås-mummu, inte illa att vi har en egen reseledare :) och helt gratis, men kanske det kommer en räkning senare *Ler*. 
((((tillägg: inte en resa med enbart Eira och Borås-mummu, utan vi skulle planera resan. och jag vet att nu jobbar Borås-mummu som mest med att fixa flygbiljetterna. Det kommer att bli sååååå härligt)))
Sedan är tanken att Ebba skall bli kvar i stan för övernattning, och jag måste en sväng till Ica och handla, jag vet inte när jag varit till stan senast, det känns som hundra år sedan. För när Emmy varit sjuk i flera veckor har jag inte åkt iväg utan Mikael har fått sköta handlingen eller så har jag handlat i ö-tå efter jobbet...så risken finns att jag kör vilse i storstan och att jag irrar omkring på Ica-Maxi och inte hittar ut. men då får Anki hjälp mig ut på måndagmorgon:)















Nu skall tvätten hängas, barnen få lite lunch och sedan skall vi ralla till stan.
trevlig helg.

p.s jag har svårt att lämna spår efter mig på flera bloggar:( Datorn samarbetar inte......


 


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja nu håller vi alla tummar som finns att sotarn ger grönt ljus på måndag :D. Nu är så gott som hela vardagsrummet nedpackat, alla pinaler förutom vintrinskåpsgrejerna är nere i lådor/ikea/ica kassar. Känns så himla skönt att packa när man vet att det är sista gången, vi har ännu massor som är ouppackat i källaren. Vi har inte haft ork eller lust att göra det här till "hemma". Inspirtionen har inte funnits och nu vet vi ju varför, det var nog inte meningen att vi skulle stanna här så länge. Och då är det ju bra att vi inte orkat bry oss om att packa upp - mindre att packa ner nu :D. Nej nu måste jag nog börja ordna mig själv inför 40 årskalaset så duschen väntar. Jag kan inte garantera att vi inte kikar in imorgon, och på måndag :)

Postat av: Annika

Vad roligt med en semester tripp framför er.

2009-01-31 @ 21:57:25
Postat av: kajsa

Vart skall ni?

2009-01-31 @ 22:23:58
Postat av: ebba

mamma jag har satit ett nyt in lägg kolla på min snälla mamma från ebba

2009-02-01 @ 17:00:23
Postat av: ebba

mamma jag har satit ett nyt in lägg kolla på min snälla mamma från ebba

2009-02-01 @ 17:00:25
Postat av: ebba

oj deet komm två men de gör inte nåt

hej då mamma

2009-02-01 @ 17:01:16
Postat av: Annika B

Hej Nina,

Jag saknar dig ! Det är så länge sen jag hört i från dig.

Låter härligt med en resa...vart ska ni åka ?

Ha en bra dag.

//Annika.

2009-02-03 @ 13:12:44
URL: http://www.annispearls.se
Postat av: Kajsa

Du är utmanad på min blogg!

2009-02-06 @ 08:19:33
Postat av: ebba

hallo mamma läs min blogg då du läser den aldrig!! du bode också säta nytt inlägg på din blogg om man har en blogg då tycker jag att man ska skriva i den ialla fall på måndagen och fredagen!! men kanse inte barn dom kan kanse inte skriva så bra.

hej då Mamma

2009-02-06 @ 16:08:40
Postat av: elli

Ja, vart åker ni???

2009-02-06 @ 19:00:20
Postat av: Anki

Ja vart ska ni åka?

Lovar att hjälpa dig ut från maxi om jag ser att du irrar omkring där =)

2009-02-08 @ 11:22:33
URL: http://anki.webblogg.se/
Postat av: Maria

Undrar också var ni ska åka... vink,vink!

2009-02-08 @ 12:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback