fredag ...


 

Att det är skönt med fredgar, jag gillar dessa dagar skarpt. Bara få mysa och ta det lugnt på fredagskvällen är inte helt fel.
Men idag är det liteee tomt här hemma. Gubben har ikväll dragit iväg till Stockholm för att imorgon fortsätta till: 
´

Det är fem "grabbar" som tillsammans skall göra denna resa och jag unnar dem verkligen den.
 De skall hinna med en massa under tre veckor bl.a ner till Key West för fiske, Las Vegas,
Grand Canyon, Disney world, världens största motorcykelträff, bilracing m.m jag har inte så bra koll på vad de skall göra....men planerat och planerat och planerat har de gjort...och allt är inbokat och klart. Nästan så att de bokat in NÄR de har tid för pissa paus *flin*



Först hade jag planerat en massa sysslor som jag tänkt hinna med när gubben ändå är borta, men nu har jag bestämt att jag skall nog inte stressa på med allt ändå....vi får se...det är själva hushållet som behöver få sig en omgång innan rent hus måste hälsa på här  ;)

 ♥

En sak skall jag då göra denna helg och det är att läsa bloggar och hälsa på inne hos er på era bloggar...för detta börjar vara skamligt, det går en och två och ibland tre vcekor innan jag läser en del bloggar. Tidigare höll jag mig någotsånär uppdaterad, men nu vet jag nada över vad som händer och sker hos er.




Kommer ni ihåg att det är Kanelbullens dag imorgon ??!
Får se om det blir en liten bulldeg imorgon eller vad som kommer oss för...jag tror att flickorna får bestämma över morgondagen :)


Nu skall jag gå och hör med flickorna om vi snart skall bänka oss framför Idol.

Kommentarer
Postat av: eira

Ja, nu är dom iväg. Konstigt.

2008-10-03 @ 21:33:37
Postat av: Kajsa

Du har väl betällt en kamera nu!!!!!!!!!!!

2008-10-04 @ 09:20:10
Postat av: elli

Hur länge är du och flickorna pappa och man fattiga????

Jag brukar ju åxå göra en lista på saker som jag ska göra när Åke är borta men inte nu längre. Jag orkar inte!!!

2008-10-05 @ 09:56:03
Postat av: Annika B

Hej Nina.



Ni blir väl som nykära när Mikael kommer hem...

Ha det skönt med flickorna så länge !

Postat av: grannen

Så Du ÄR SÅ KALLAD, GRÄSÄNKA nu?????

2008-10-05 @ 14:20:54
Postat av: Annika

Vad roligt för dom, hoppas det blir en lyckad resa!!

2008-10-06 @ 18:16:56
URL: http://annkicka.webblogg.se/
Postat av: krätte

Hej på dig! Jag har blivit "mummeli" på bloggen. välkommen in! Min gamla blev nog för gammal o dog o blev hängandes kvar i bloggen.

2008-10-06 @ 19:32:58
Postat av: Maria

Passa på och slappa när du är "ensam" :)

2008-10-07 @ 20:09:12
Postat av: eira

Tack för igår!

2008-10-12 @ 11:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback