Skönt

Det är skönt att ha gubben hemma igen. Enda tråkiga är att han blev så jäklars förkyld och kass i magen av att komma hem. Men det var ju på ett sätt bra...då har flickorna fått extra mycket pappatid då de inte varit på fritids igår och idag, dock hade han varit tvungen att vara hemma ändå idag med Emmy då hon blev hemmavid igen. hon har haft så hård huvudvärk hela dagen idag, det började igår kväll. Jag är lite rädd att det bara inte börjar utveckla sig till migrän. Mikael har ju det, och det började vi den här åldern. Jag håller tummarna nu att det bara varit lite otur att hon haft sådan här skallebank nu två gånger inom loppet av åtta-nio dagar.
                                                                                                      
Idag efter maten var jag till stan en sväng och handlade, och gud vad det är tråkigt....jag tycker det är så trist så jag vet inte vad :( Nå när jag kom hem fanns det färdigt kaffe då Nicke och barnen kommit hit under tiden och då kändes allt lite bättre, det kanske var brist på kaffe i kaffetarmen som gjorde att det var så tråkigt att handla;)


Imorgon skall jag och flickorna på kalas. Och gubben han skall iväg och lämna lånebilen till Luleå imorgon, verkstaden hade trott att de skulle få vår egen bil klar ikväll så att vi hade fått den imorgon, men så blev det tydligen inte :( Så det var lite depp, för då måste vi tillbaks till Luleå nästa vecka. Men då kanske jag snor med mig svägerskan och barnen och så gör vi Luleå samtidigt eller nåt sådant...om de vill förstås.
Elli: det blev dyrt.....mycket dyrt, och det var ju det tråkigaste av allt.

Hade jag inte varit så beroende av bil eller om jag hade bott lite närmare min arbetsplats hade jag kunnat susa fram på en sådan här ........        som Elli brukar göra
....jag tycker hon duktig som brukar cykla till jobbet.


Jag önskar er alla en skön helg.



Kommentarer
Postat av: elli

Usch vad trist, dubbelt trist med bilen. Aldrig får man vara riktigt flad.

Hos oss har det vart så att om t.ex tvättmaskinen går sönder då dröjer det inte länge förrän frys, kyl, diskmaskin el nån annan maskin går sönder. Trevlig helg!!!

2008-10-25 @ 09:07:23
Postat av: Kajsa

Ni har väl levt som i paradiset nu när Micke kommit hem! Blev det nån kamera??????

2008-10-26 @ 19:55:35
Postat av: Annika

Tusen tack för "taxin" i lördags. Vi måste kolla upp det där med tjejkvällen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback