jäklars också....

Här väntar man på att gubben skall komma hem...och så ringer Emil (som farit för att hämta han och brorsan) och säger strax före 19.00 att vår svarta bil pajjat efter vägen. Det blev till att ringa bärgaren och gubben fixade hyrbil på Kallax...SKIT OCKSÅ !!!  Det sista vi behöver nu är en trasig bil. tydligen oljan som tryckt upp någonstans...jag vet inte....
Flickorna har gått i säng, det var meningen att de skulle vänta på att få se sin pappa före sängåendet, men jag lovade att jag väcker dem på en gång som Mikael kliver in genom dörren. Emmy ligger nog vaken tills dess men Ebba somnade på störtt, hon var så trött. Flickorna har haft längre fritidsdagar nu när gubben haft semester och vi andra jobbat *ler*. Så Ebba har varit lite tröttare, en timme längre gör lite skillnad fast man inte tror det.

Nu skall jag gå och plöja igenom veckans post, har ej hunnit det ännu, till och med Happis-bladet är oläst....och den brukar jag ALLTID läsa den dagen som den kommer...

Kommentarer
Postat av: joa

Men fasen åxå vilken otur! Skönt i allafall att du får din gubbe hem nu!

Postat av: Kajsa

Det var jag här ovan...

2008-10-23 @ 09:25:25
Postat av: elli

JA men fy så trist med bilen. Hoppas att det är ett "billigt" fel iallafall!!

2008-10-23 @ 17:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback