Tänk att snart är det denna tid......

En bild säger mer än ord....



Katter i bikini



Var och kollade på mammas odlingar idag, herregud så plantorna växer.
De växer rent ut sagt som ogräs...så jag min latmask som inte gör något själv när det gäller sådd (för tillfället) hoppas på att få några plantor av henne sedan när det är dags *ler*

Jag tycker vi har en ganska bra fördelning av arbetet för tillfället hon och jag.
Hon odlar och jag fotograferar dem ;)
 Tänk om inte mamma skulle hålla på med dessa plantor så hade jag ju ingenting att fota!!!
Det är ju hennes blommor som i 99% av fallen hamnar på bild. Sådan tur att hon ännu ett år orkat så dessa frön :)




image892

Ha en bra vecka om jag inte dyker upp på bloggen på ett tag *ler*



Kommentarer
Postat av: catharina

Mycket bra uppdelaninga av arbetet.. :-)

2008-05-13 @ 08:15:13
Postat av: elli

Alltså mammas blommor men vems är dom solande katterna då?

2008-05-13 @ 12:02:19
Postat av: Pettson

Snygga LEIDIIIS!

2008-05-14 @ 15:50:33
Postat av: Maria

Snygga brudar :)

Postat av: Kajsa

Vist var ungarna duktiga i går!!!

2008-05-15 @ 08:40:54
Postat av: Anki

Har du köpt ny bikini i år också???
Snygg=)

2008-05-15 @ 20:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback