.

Påsken kom och gick, det gick bara för fort, som vanligt.
Vi hade det toppen skönt i stugan, mitt smultronställe är det!  så nu väntar jag till början av Maj för då åker vi dit om Gubben får ledigt klämdagen mellan första maj och lördag.

Denna vecka är vi hemma jag och flickorna, men vi gör inte många knop (jag är inte riktigt kry ännu).
Igår snickrades det i garaget flera timmar. Flickorna har fått dille på att såga, hamra spika och pyssla på där.
Och sedan var det teater träning på e.m. och sedan efter det  for vi till Kukkola och snaggade pappa och Mikael. Pappa sa när håret var klippt: ja det här blir långt snart igen känner jag....och då kan jag tala om att det var intsällt på två millimeter där det var som längst *ler*....Mikael sa något liknande...så nästa gång kör jag dem helt skalliga !!!!

Idag hade vi tänkt åka till stan och handla en sväng och göra diverse ärenden...men vi får se hur vi "hinner" med det;) 


Jag har för övrigt hittat min gamla hobby igen: sudoku (blev kanske lite felstavat)
blev sugen när jag läst Annikas blogg om hennes nys "drog", detta med att använda hjärnan sägs ju vara bra gympa ! så nu kör jag hjärngympa så pennan glöder, under påsken hade jag till och med mig det ut och gjorde det med stora tjocka klumpia vantar på och det gick det med, vill man bara så går det *skratt*

image860

Nu skall jag gå och vänta på sommaren.

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon, ha en underbar dag! ;)

Postat av: lisa

Godmorgon, ha en bra dag! (:

2008-03-26 @ 10:35:23
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: krätte

Jag har sett min kära syster drabbas av SUDOKO giftet!
;)

2008-03-26 @ 15:51:33
Postat av: Linda

Vilken härlig bild! Ska bli så skönt med sommar!

2008-03-26 @ 19:52:48
Postat av: kajsa

Kul att se er i dag! jag längtar åxå till sommaren...less på snö och kyla!

2008-03-26 @ 23:19:38
Postat av: Katja

Den stranden skulle man inte tacka nej till!!

2008-03-27 @ 09:11:49
Postat av: Eira

Tack Nina för att Osku o Milla fick vara hos er idag - ni är bara bäst!!!! *stoooor kram* tack för ett gott skratt också när vi tittade på TV!! *ler*

2008-03-27 @ 20:14:44
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Catharina

Jag väntar åxå på sommaren...

2008-03-28 @ 09:40:38
URL: http://catharina63.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback