...........................



Nu flyger denna "häxa" på påsklov.
Återkommer när jag är frisk och har ork. Har jobbat fram till igår men var tuvngen att uppsöka VC i Ö-tå igen igår och få bytt pencillinet, då det inte biter, jag mår bara sämre och sämre i öronen och bihålorna.
Så nu finns inget val, jag stannar hemma idag och imorgon då jag inte orkar vara på jobbet med feber och värk nå mer.

Men jag vill inte klaga ändå, för  vad är detta mot verkliga sjukdomar ? Ingeting ! jag får ju skylla mig själv som bara inte lyssnat på min kropp tidigare.


image853

Ha en en underbart skön påsk önskar jag er alla !!

Jag har läst de flesta bloggar idag men orkar inte lämnar kommentarer hos er alla.

image852


 Jag bjuder er på lite påkgodis så här inför påsk, låt det smaka :)
image854

Kommentarer
Postat av: Catharina

Vad bra att du är hemma och vilar. Glad påsk på er!

Postat av: Kajsa

Bra att du har förstånd att hålla dej hemmavid för att kunna friskna till! Hoppas att påsken blir bra för er alla!/Kram

2008-03-19 @ 16:14:38
Postat av: Katja

Vila nu upp dig ordentligt!! En av mina bekanta har fått lugninflamation när hon inte lyssnat på kroppen!!!

2008-03-19 @ 17:02:36
Postat av: Mia

Hej, hoppas din nya medicin hjälper och att du snart är frisk och kry. Njut av påsken o ät mycket godis.... ;)
Glad påsk o ha de jättebra.

2008-03-19 @ 20:57:16
URL: http://repos.blogg.se
Postat av: krätte

Jag älskar påsken med dess färgglada godisar!

2008-03-21 @ 20:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback