jössses....

jösses vad vi sprungit på affärer igår,  både i Happis och Torneå, och hela dagen tog det. Jag och Ebba skall fortsätta idag vi glömde ett ställe....eller vi var alla så trötta så vi fick hjärnsläpp och glömde ett ställe. Ebba söker sig skor, hon vet ungefär vad hon vill ha, men problemet är att hennes fötter är för små eller man kan vända på steken och säga att  alla skor på affärerna är förstora *ler*. Men lite postivt var det allt, vi hade moster med oss och det var trevligt samt att jag hittade två par skor till mig och det kändes bra.  Det blir inte att  jag tittar på något till mig själv i vanliga fall.



För övrigt så ser hemmet ut som ett förfall...känns det som,.......jag tror nästan att jag skulle behöva en städerska som kom hit då och då....tänk om jag istället för löneförhandling nästa år kunde förhandla till mig en städerska som kommer hem och städar med jämna mellanrum  *funderar så hjärnan knakar*, skulle var skönt, men jag skulle nog ändå inte klara av det i praktiken !  Tänk att ha någon annan som städar här i ens eget hem?! nej det skulle nog inte gå ändå, det skulle jag nog flaktiskt inte vela.....jag slopar tanken lika snabbt som den pluppade upp i skallen.



nu skall jag gå och se om flickorna vaknat  (låter så)
vi har haft sovmorgon idag och det var så skönt !!  
 för vi kom sent i säng igår

Kommentarer
Postat av: Annika B

Jag och Malin har gjort en liknande runda som ni igår.Håller med att tiden bara rinner iväg och man hinner inte allt som man tänkte från början.

Jag är sugen att komma till er och kolla in köket, vi får se om jag får med mig Jocke.....

Postat av: Linda

Vilken vacker fjäril :)

Jag skulle gärna ha en städerska! Om man inte plockar, dammsuger, skurar o tvättar en dag så är huset som ett slagfält sen, inge kul alls :(

2008-06-07 @ 19:09:12
Postat av: Maria

Har shoppat i Piteå idag, tänk vilken dröm om dessa affärer fanns hemma,,,,

2008-06-07 @ 22:04:12
Postat av: Anki

Har inte hunnit läsa din (och ingen annans heller) blogg på länge.

Nu ögnade jag igenom.

Fick bara intryck av att du kommer att stressa ihjäl dig, Ta det lugnt=)

2008-06-08 @ 12:09:19
Postat av: Kajsa

Jag har äntligen fått klippa Kaspers hår i dag men det satt hårt åt! Lydia åker ju i morgon och vi måste kolla upp vad hon skall ha för ngt på sej i Kyrkan på torsdag...

2008-06-08 @ 13:07:52
Postat av: Annika

Nog skulle det vara skönt med en städerska....fast då måste man ju städa innan... :D

2008-06-08 @ 14:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback