brr vad kallt

men tusan vad det är kyligt där ute....spelar ingen roll att semestern inte börjat för mig ännu,
och blir det så här hela sommaren kan jag nästan fortsätta jobba!!  Men så klart vill jag vara hemma lite för barnens skull då jag de senaste åren jobbat på sommrarna :)

Helgen som gick var vi i Kukkola och hade "Kukkolafestivalen", det var grejjer det !!
Kollektiv målning av en stuga och invigningsfest av stugan, moster bjöd på mat och kaffe omvartannat.

Vi stod och dansade i takt med musiken från Radion jag, Eira och Sussi  och hade kul fast vi enbart hade druckit kaffe då vi svängde våra rumpor och penslar i takt med musiken, vi lyssnade på Borlängefestivalen medans vi knogade på och då döpte vi snabbt om det till kukkolafestivalen.



Dagen ger dig en gåva.
Den ger dig tjugofyra timmar,
att använda så meningsfullt som möjligt.
Låt denna dag ge dig insikt,
om den fantastiska styrka du har inom dig.
Låt lugn och ro infinna sig
när dagen är slut.








Kommentarer
Postat av: Annika

Kallt?? Det är ju så varmt o kvavt fast att det är mulet!! :)

2008-06-30 @ 15:55:27
Postat av: eira

Knut och Knuts knutmålerr och Karmens karmenmåleri!! skrattar

Postat av: Kajsa

Ska ni vara hemmavid under semestern eller åker ni till stugan? Själv jobbar jag nonstop eftersom jag ingen sem har!

2008-06-30 @ 22:58:05
Postat av: Anki

Ser ut som du och jag som delar en flaska "saft".

Vi älskar ju far och mor och våra röda skor=)

2008-07-01 @ 08:14:58
Postat av: grannen

Idag, var det RIKTIGT HETT, ute!

2008-07-02 @ 18:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback