gnällig kärring ??!!

Ibland måste man ju få gnälla på bloggen, det är vi flera som tyckt och de som inte gillar det behöver inte läsa det !!!


Nu är jag så less, så less att jag orkar inget annat än jobba, äta och sova *blä*
Jag tror bestämt att det är SEMESTER jag behöver.
Jag vill ha semester  helst NU. men ändå inte. Vill ha för jag är så trött men har egentligen inte tid,
men jag har bestämt att jag skall försöka ta ledigt och koppla av.

slutgnällt.





Har jag glömt att visa senaste bilden på mig,
vad jag vill visa med den är att visst är jag fin efter en veckas kneg och slit???

nu skall jag gå och se på lite Jönssonliga med övriga familjen:)



Ha en bra helg önskar jag er alle sammans



Kommentarer
Postat av: elli

När ska du ha semster då??? Hoppas snart, det är inte nåt kul liv att bara jobba äta och sova och inte ha tid med annat. Jag förstår dej!

2008-07-05 @ 09:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback