En dag kvar !!!

En hel lång arbetsdag framför mig innan det blir semester....fy bubblan vad Emmy längtar. Jag mår pyton när hon mår pyton över att jag jobbar och jag skulle inte vela något annat än att vara hemma imorgon, men det är väl det att hon vet att jag bara har en dag kvar och då blir hon så akut mamma sjuk........

så denna mamma skulle vilja kunna trolla med knäna och bara skita i jobbet, men tyvärr så går det ju inte.


Tack Emil och Sussi för gårdagen och dagens goda gärning. Guld värt !!!
Ni är bara för bäst och mitt hjärta har inte gråtit under ett och ett halvt dygn i alla fall.
Tack !



Snart får jag/vi som sagt semester och då så kanske.......


att man får sig en tur någonstans, kanske en fiske tur, en tur till luppioberget eller någon annan tur, vem vet. Enda datumen jag har inbokade att vara hemma/bort är tjugonde, tjugoandra och sista juli och den planeringen skall nog vi klara av att hålla, det är två kalas och ett "uppdrag" *ler*!!!



Nu är det snart sovatajm och då blir jag så här glad......


...om jag slipper hostan, jag har hostat så de senaste nätterna, riktig rethosta och varje morgon så låter jag som om jag levt sju svåra år eller som att jag är en riktigt storrökare som måste hosta igång på morgonen!!

Kommentarer
Postat av: Irina

men ibland känns min blogg så himla trist. idag har ja städat bakat jobbat inte gjort ngt nu väntar jag på att fredde ska komma hem arrack e söt typ. o då tänker jag: o VEM vill läsa det?! s nåja jag lovar att uppdatera ibland :)

Postat av: aegnes

oooooh min semseter börjar om några få timmar. jobbar bara halv dag idag. har jobbat in plus att jag tar semestertimmar. ha d så skönt.

2008-07-11 @ 06:42:44
Postat av: Linda

Du har väl beställt värme till semestern?

Jag har Tupperware party den 18 kl 13,00, välkommen o ta med dig så många du kan :)

2008-07-11 @ 21:58:06
Postat av: Maria

Men nu måste du äntligen ha fått semester! Ha det underbart härligt och gör absolut ingenting i onödan ;)

2008-07-11 @ 22:35:25
Postat av: grannen

Va skönt, att Ni har nu semester, VILA NU!

Vikar!

2008-07-12 @ 12:30:12
Postat av: Kajsa

Träffade Emmy för en stund sen och hon var så himla nöjd över att ha sommarlov...Lyxele nästa!!! Jag har ingen semester alls och har inte haft det på 4 år...

2008-07-14 @ 17:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback