.

image786

jag längtar redan efter våren.....
...........och vintern har ju nyss börjat, eller nyss och nyss...men flera månader kvar.

det är denna tid på året = januari jag har lite svårt med. Vet inte varför, men det känns att det är så lång tid till allt.
Långt till påsk, långt  till våren långt  till solen, långt innan sommaren kommer.

Jag vet att snart är solen och våren här, då det redan börjat gå mot ljusare tider,
men vad hjälper det mot mina känslor.

Men idag är det fredag och det känns bra, mycket bra!

ha en go helg kära bloggvänner.

image787




Nu skall jag gå och göra som en ko,
ta allt med ro.

image788



Kommentarer
Postat av: Anki

Alldeles rätt att du gör som en ko=)

2008-01-11 @ 20:52:52
Postat av: Annika

Nog längtar man efter våren!!

2008-01-11 @ 22:25:15
Postat av: elli

Jag tycker att januari februari och halva mars är som ett enda lååååångt hubbabubba...

Postat av: Katja

Jag längtar oxå till våren!

2008-01-12 @ 10:29:12
Postat av: Eira

Elli sa det. Januari, februari o mars är segt. När väl april kommer så finns de hopp om liv.

2008-01-13 @ 09:19:47
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Trodda aldrigaatt jag skulle säga det men jag längtar åxå till våren...

2008-01-13 @ 10:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback