söndag

27869-810
Nu är den ljuvliga våren här......(dock är bilden ingen ny bild utan från "arkivet")

Flickorna och Mikael är ute på isen, med både lillskoter och storskoter och olika åkfordon, tror bl.a annat att de har med sig en gummibåt....på vintern !!  Men ack så kul de har med dessa grejer som dras efter lillskotern.
Jag har packat lite korv och dryck i ryggan till dem då de skulle ut till "holmen" och grilla lite också. De måste passa på innan det är dags för teaterträningen,  man vill ju hinna  få ut så mycket som möjligt av helgen.

Igår tog vi fram skidorna och jag hade tänkt ta mig en tur idag med, på älven men så blev det inte.
Vi var även igår kväll och "dansade" på torget = flickorna och de andra barnen från teatern. Sedan fortsatte vi till moster där vi blev bjudna på supergod mat, IGEN. Som Emmy säger ofta, Eva borde jobba som kock. Jag känner ingen människa som lagar godare kött än henne. (yvärr mamma *ler*)
N sitter jag hos mamma och väntar på att hon skall komma,för vi skall iväg till Kalix en sväng,
jag har varit ute en sväng och tittat på solen i väntan på henne men jag tänkte att jag går en snabbis in och lånar datorn....Nu kom hon, nu far vi. 

Ha det bra där ute i "stugorna".

Kommentarer
Postat av: Annika

Riktigt härligt väder ute. Vi har varit o grillat lite!!

Wille hade inget val. Pga hans vikt så skulle det ha blivit så stora mängder flytande!!

2008-02-17 @ 14:42:45
Postat av: Maria

Här har vi också haft toppenväder och grillat korv :)

Postat av: Ulocia

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2010-10-08 @ 13:17:08
URL: http://ulocia.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback