Gott och blandat

jobbar, äter, sover o.s.v mer hinner man inte med på veckorna under de flesta av veckans dagar känns det som ....eller så är jag bara inne i en "tröttis" period nu.


Idag tog vi och slutade kl.14.00 och då var jag hemma före tre och det kändes skönt, jättekul att komma hem lite tidigare....blir lätt extra tid på jobbet ,och jag är lite dålig på att ta ut tiden.
Men nu har jag en arbetskompis från happis och hon håller lite koll på tiden tillsammans med mig *ler* och det känns bra. 

Jag försökte ladda upp bilder på blommor ...men det går inte....de laddas inte upp. Men ni blir nog lika glada, men jag som älskar dem kan inte låta bli dem:(

Imorgon hade jag velat ha hjärt-bakelser men finns nog inte sådana i Ö-åt, så vi får se om gubben och flickorna ids åka till stan imorgon och inhandla sådana....får se om det går att övertala dem.

Annars är resten av familjen hemma ännu, känns långdraget det här. Inte för att de verkar sjuka då de har haft kraft att leva rövare här hemma i e.m. men man vill inte att Ebba skall smitta ner någon annan. fast efter 48 timmar  från det man tagit första pencilinet så skulle Ebba vara smittfri och det skulle betyda att hon inte smittar någon men vi håller hemma dem i alla fall lite extra så får vi se sedan hur det blir. Bara inte Emmy får detta nu för då vet jag inte vad jag/vi gör....

Ha en bra ♥ dag imorgon !!

Kommentarer
Postat av: Annika

Detsamma till dig!!

2008-02-13 @ 21:07:25
Postat av: Kajsa

Har Emmy fått det? Jobbade på frillo i går men såg inte till henne...Hon var sjuk sa kompisarna!

2008-02-14 @ 06:58:40
Postat av: Catharina

Hoppas ni blir friska snart, vet hur det är, inget kul alls...styrkekramar !! och en härlig alla hjärtebarns dag, hoppas att du fick bakelser

Postat av: Katja

Hoppas Hoppas att dom nu blir friska!!

2008-02-16 @ 09:19:40
Postat av: Eira

Hur mår ni i sjukstugan nu? Hoppas bättre!

2008-02-16 @ 09:20:46
URL: http://hilldur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback