semestern lider mot sitt slut.

Nu är det två dagar kvar och sedan är det jobb igen som gäller...jag tycker faktiskt att det skall bli riktigt spännande att fara till jobbet på måndag då jag vet att det blir fullt ös från första stund :)
En liten summering av semestern är det har varit oerhört skönt med ledigt från jobb och för flickornas del är det skönt att de fått ledigt från fritids. Det bästa av allt är det känns som att vi haft en bra och välbehövlig vila från alla rutiner som annars finns i vår vardag. Vi har haft fullt ös hela semester, men inte på något negativt sätt utan det har bara varit postivt, denna sista vecka trodde jag att jag skall ha ångest över att semestern snart är slut, men icke sa nicke !!



Under den gångna veckan har vi hunnit med en tripp till Luleå, hjälpt moster lite, hälsat på i Salmis, flickorna har haft kompisar på övernattning, det har varit kalas och diverse saker. Veckan har rusat iväg men det känns som en bra avslutning på semestern. Allt har bara flytit på så där oförskämt bra. Och jag tackar alla som vi umgått med på än det ena eller det andra sättet!

Enda som inte gått som det var tänkt är att jag ser bedrövlig ut i håret och det är långt, bångstyrigt och trist färg...allt på en gång. Och när det känns så där panikartat då vill jag så klart ha en tid NU, men jag fick en tid till en ny frissa (för mig) först den 3 september !! så nu är det spännande att se om jag orkar vänta på det datumet eller om jag tar saxen och börjar hugga själv i håret, det brukar ofta gå så, nästan alltid faktiskt. Men nu skall jag försöka stålsätta mig. Jag skall låtasas som att jag är så fin i håret *ler* , varje gång jag tittar mig i spegeln skall jag intala mig att: Åh så fin jag är i håret, inte alls långt och ovårdat ....jag hoppas detta hjälper mig från att ta saxen i handen och börja stöka runt i skallen. Ett annat alternativ är att be gubben gömma alla saxarna som finns i huset.




Tack Emil och Sussi för att jag slapp åka till stan för det absolut nödvändiga ärendet ;). Ni kom i rättan tid !!! Och sussi vad sägs om att du skulle behålla "eldflames" i håret *ler* ?  



Nu hoppas jag er alla en trevlig helg för det skall jag ha !







 

och .......


Kommentarer
Postat av: Sussi

Nina, eldflamms frisyren är bortbytt mot en aningen lite mörkare nyans. Du får se sen :)

Postat av: elli

Ja i morgon börjas det igen!!!!!

2008-08-17 @ 19:31:32
Postat av: Kajsa

Gick det bra i dag?

2008-08-17 @ 22:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback