Fullt ös...

halvt medvetslös.......




nej så illa är det inte, men det har bara varit ont om tid här framför datorn. Denna vecka har flickorna haft teaterträningsläger och det var "grandfinal" med föreställning ikväll och det gick mycket bra för alla barnen. Tack till alla er som ko  och tittade på den. Jag har varit med dem där hela veckan då Ebbba vrit med och ledaren ville ha med en förälder om det är yngre barn och det var helt OK och passade bra att jag hade semester ännu denna vecka.

Men på måndag så ringer väckarklockan tidigt...mycket tidigt.....får se hur jag orkar med det !! Men det är bara för några dagar, sedan tar jag och fortsätter min semester några dagar till.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack för en härlig vecka!!!

2008-08-01 @ 22:26:10
Postat av: eira

Det var sååå roligt att se föreställnignen och alla duktiga och modiga barn!!! Tack för att vi fick komma!

2008-08-01 @ 23:49:13
Postat av: Maria

Slå av klockan och vänd dig på den bättre sidan ;)

2008-08-02 @ 10:12:59
Postat av: elli

Fint reportage i happisblaskan var det. arför var inte Emmy med då? Eller var hon??

2008-08-02 @ 14:57:58
Postat av: Irina

Nej nej nej, ahc börjar spela redan på hösten ;)

Postat av: elli

Jag var tvungen och titta en gång till när du skrev i min blogg och sannerligen så står ju Emmy där!!!!

2008-08-03 @ 12:56:18
Postat av: Henryastri

Very nice site. Well laid out.

2010-04-20 @ 12:25:40
URL: http://henryastri.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback