Som en Tiger i skallen ....*grrr*....

Ibland får man skylla sig själv. Jag var till Hedenäsets frisörskola i månadgs och jag kom ut därifrån som en randig tiger i skallen:;( .... jag har låtit dem klippa och färga mitt  tidigare och alltid blivt nöjd, men nu var det lite si och så där, men jag VET att de är elever som klipper och de måste ju ha "försökskaniner".....

Annars har jag jobbat som ett en liten blådåre, haft en grej som skulle bli klar till idag så nu har jag lite timmar att ta igen, och det känns bra att kunna ta lite ledigt när man behöver eller känner för det.  Så nu skall jag vila upp mig mentalt några dagar, har ju världens enkalste jobb för kroppen men knoppen får jobba desto hårdare vissa dagar/vissa veckor.
Nästa måndag åker jag till huvudstaden för att förhoppningsvis komma hem ( läs till jobbet) med ny kunskap. Jag blir borta ända till torsdagkväll...hur det nu skall gå???!!!, jag brukar få världens norrlandshemlängtan efter 24 timmar i Stockholm, det är som inte min grej att vara där. Och sedna är jag lite orolig över hur det skall gå att flyga med mina halv-krassliga öron. På tal om öronen så har jag i alla fall fått brev från Sunderbyn idag att min remiss är mottagen  så kanske jag får mig en tid dit snart, jag hoppas, för detta är lite väl långvarigt.

idag har jag på lunchen varit och köpt en tunika och en topp/tunika (nå mellanting) och belv faktiskt nöjd, jag är alltid likadan, handlar aldrig åt mig själv och sedan när jag skall åka bort så kommer jag på i sista stunden; Hjälp jag har ingenting att sätta på mig. Jag vet inte varför jag inte kan köpa mig någonting då och då ,och inte alltid gå omkring i samma trasor.

image870

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du får tugga toy när du flyger! Du är som en äkta söderböna du!!!

2008-04-09 @ 23:03:04
Postat av: Catharina

nässprayen är väl med, den hjälper även på flyget :-)

Postat av: Anki

Du ska ha en vattenflaska som du dricker ifrån under start och landning. Hjälper bättre än toy eller annat.
jag ska också söderut på tis och hem på torsdag kväll. Sista flyget. Har du samma flyg? Tror det är 21.35 den åker.

2008-04-10 @ 18:38:24
Postat av: Annika

Visst är det typiskt att man inte handlar åt sig själv. Jag är urkass på det!

2008-04-10 @ 19:11:58
Postat av: Maria

På apoteket finns det nåt som heter EarPlanes. Det är speciella öronproppar som man har i öronen vid start och landning. Prinsessan använder alltid såna! Bra mot lock i öronen.

2008-04-10 @ 19:27:07
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: elli

Hoppla hoppla, så du ska till den stora huvudstaden!!!!!

2008-04-12 @ 08:33:35
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Katja från Borås

Tjenis! Eiras kusin.... Du ska inte va ledsen över håret, jag va hos en turk å klippte mej, å hon klippte mej som en karl, jag såg för jäv...ut. Ha en trevlig helg!(jag är alltså Eiras kusin)

2008-04-12 @ 21:30:49
URL: http://Mamma3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback