hej hopp !!

Det är söndag idag och veckan som varit har gått i ett rasande tempo.

Måndag-torsdag var det utbildning i stockholm, häslsade på kungen en snabbis när vi promenerade på måndagskvällen till Engelen för att se på kvällslivet :)

image872

Fredag var det jobb. Och där var det fullt ös när man varit borta fyra dagar.

Igår hade jag och flickorna en happis tur på schemat: vi åkte och hälsade på lilla Eddie (emils och sussis hund)  och så var vi och handlade på diverse ställen. Igår plockade jag och flickorna fram cyklarna, solade lite på altanen (och skottade bort lite snö), gubben tapeteserade köket och sedan kom Kukkola-laiset med bulla så fick vi pappas färsk-bakade bulla lagomt till körslaget :).......( Pappa bakar INTE bulla, men köper den....och frågar alltid flickorna: Vill ni ha nybakade bakelser, bakelsern är många gånger vanliga mariekex :)  )

Idag tog jag sovmorgon till 08.00 och det var så otroligt skönt, så jag hade gärna sovit ännu längre.....men det får bli nästa helg.

Söderut är det som Anki skrev lite mer vår.....blommor hittade jag att fotografera så klart......



image873

image875

Nu skall jag ut en sväng innan jag skall in för att börja städa, måste börja röja då det är upp och ner här på grund av lite målning och tapetsering.

Kommentarer
Postat av: grannen

har KÖPT blomfrön! Så det börjar våras här?
VINKAR!

2008-04-20 @ 10:55:25
Postat av: Annika B

Hej Nina
nu blir jag nyfiken och se erat "nya" kök.

Postat av: Irina

Ååååh...jag vill oxå ha sån söder-vår.....

2008-04-20 @ 13:26:29
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Katja

Roligt med nytt i köket!!

2008-04-20 @ 17:40:48
Postat av: Kajsa

Men vi har ju den bästa tiden framför oss...du vet...leriga kläder...stinkade vantar...torkad jod/lera i hela huste...

2008-04-20 @ 18:53:10
Postat av: Kajsa

Jord ska det vara...och huset...

2008-04-20 @ 18:53:43
Postat av: Annika

Vårkänslorna börjar komma sakteliga här uppe oxå....men nog är det lite fuskigt att det ska vara så stor skillnad i detta lilla land!

2008-04-20 @ 19:37:30
Postat av: AnnBritt

Japp det är jag som arrangerar den mediala helgen i september. Det blir storseans på fredag kväll, privata sittningar på lördag + söndag fm och på söndag em något som heter magic night, exklusivt för 20 pers och det kan jag berätta mer om för den som ringer mig och är intresserad. Hör av dig om du vill boka tid, det finns ännu tider kvar.

2008-04-20 @ 20:19:34
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: catharina

Det är så härligt nu när solen skiner. Kommer det bilder på renoveringen ni håller på med ??

2008-04-22 @ 13:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback