Hårt att vara i farten

Jag sitter här och väntar på att Emmy skall vakna, hon sover som en stock...var nyss och tittade om det går att få liv i henne, men icke. Emmy och hennes klass har varit iväg en sväng på en liten resa och när hon kom hem så var hon så trött så hon gick raka spåret till sängen. Och det händer inte ofta vill jag lova att den tjejen gåt självmant i säng....man undrar just vad de gjort på sin resa *ler*. Vi låg i sängen och pratade innan hon somnade och det verkade som att hon var nöjd med trippen i alla fall.

Jag har tagit kompledigt idag så att Emmy skulle få sova ut och sedan när hon vaknar så tänkte vi blåsa en snabbis till Ica och handla lite. Senare dag, när vi hinner (gubben visste inte när han kan sluta) skall vi till stugan och jag måste kanske gå och titta vad vi skall ta med oss.......Så det gör jag nu !!! 

Jag önskar er alla en trevlig helg !!!

27869-735


p.s Kajsa jag ringer dig om söndagen.....d.s

Kommentarer
Postat av: krätte

ha en trevlig valborg du med!

2008-04-30 @ 09:11:08
Postat av: Irina

tack för kaffet :) o ha d nu så skönt i stugan!

Postat av: grannen

Ha så trevligt i stugan!
Glada Vappen!

2008-04-30 @ 16:57:47
Postat av: elli

Glada vappen en dag efteråt...

2008-05-01 @ 09:15:22
Postat av: Maria

Trevlig helg!!

2008-05-01 @ 19:18:59
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Kajsa

Har du sett om söndag? Suck!!!!

2008-05-02 @ 07:42:18
Postat av: Anki

Har ju inte hunnit läsa din blogg på flera dar. Såg att du också "brukar" gå på Engelen. Där har även jag varit många gånger (kanske 3-4 ggr)
Givetvis tillsammans med kungen o Silvia=)

2008-05-05 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback