dygnets timmar....

Dygnets timmar räcker inte till för mig för tillfället....jag önskar att jag hade en si så där tre-fyra timmar extra per dygn !!  Känner ni så ibland?? eller är det bara jag som är allmänt sakteligen av mig så jag inte hinner med allt jag tänkt hinna med........*ler*



Idag har ebba varit på två kalas, emmy haft huvudvärk från och till och småhängig ( jag håller tummarna att det inte blir något),  gubben målat och skrapat bort  tapet från väggarna och jag gjort massor av trista sysslor här hemma, trista att göra men skönt att få dem gjorda :) + att jag varit en supersnabbis till stan och handlat, men ingen Anki såg jag heller .....kanske du bara är där under veckorna?!
Vi har även hunnit med en kvällsvisit hos mamma och pappa samt eva  ikväll innan körslaget började.
Nu skall jag gå och läsa på inför morgondagen uppdrag jag och Kajsa har. Imorgon bär det även av till stan en sväng på 6-årskalas, Oskar blir stora pojken !!




Hit skall jag inte åka, vet inte ens vart det ligger.....
.......men ljuvligt såg det ut att vara på den stranden.....*drömmer mig bort*





Detta såg också ganska mysigt ut.

Kommentarer
Postat av: elli

Väldigt tjusiga bilder. Man längtar riktigt till bå himmel, blått hav sandstrand och en paraplydrink!!!

Postat av: Catharina

Just sådana bilder behöver man när det nu igen snöar ute...

2008-04-14 @ 08:21:13
URL: http://catharina63.blogg.se
Postat av: carrie

hejsan. jag kikade förbi och lämnar lite fotspår efter mig.. vilka underbara bilder. där kunde man tänkas kunna vara just nu.. här är det hur mycke snö som hels.. det skulle vara kul om du kikade förbi min blogg, jag har just nystartat skapat min egen blogg // carrie

2008-04-16 @ 21:31:46
URL: http://hustomtemorcarrie.blogg.se/
Postat av: Maria

Nog kunde man ju tänka sig en timme eller två på den stranden, om nån nu tvingade en :)

2008-04-17 @ 20:11:35
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Katja

Det är skönt att höra att det är andra som har för kortta dygn!!

2008-04-18 @ 08:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback