...

image876


Ljuset har återvänt och jag borde vara pigg och allert, men det känns nästan tvärtom att nu är jag tröttare än trött.
Förra gången jag hade så här tog jag mig en "hutt" Chi San varje morgon och det hjälpte mig, så det kanske är dags för den magiska drycken igen, så krafterna återvänder. Annars är det jobb, jobb, jobb och åter jobb känns det som. Men nästa vecka blir det lite extra ledigt då det är valborg på onsdag och fredagen som är en klämdag har jag ledigt från jobbet = Skönt !! så nu ser ser jag fram emot nästa vecka. Kanske att vi sticker en sväng till stugan då och ser om våren börjat komma dit upp ännu :)

image877

Jag har fått ett uppdrag att göra idag av min käre sambo och det är en tråkig syssla....tömma en garderob i hallen/köket som skall flyttas. Tråkigt för jag vet inte vart jag skall sätta alla pinalerna. Han pratade om att den skall vara tömd idag för han skall flytta den imorgon, nu är han i garaget och målar listerna ett varv till med lite vit färg, och jag satte mig här istället ...konstigt ;)

Nu kom han in, redan !!

Bäst att börja jobba *ler*

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag brukar alltid åka på vårtrötthet....men ta i trä....den har inte dykt upp annu!!

2008-04-22 @ 20:08:14
Postat av: Katja

Om det är ett skåp med "bra och ha grejer"så blunda och släng!! rent och fint på störtten!

2008-04-23 @ 08:01:24
Postat av: elli

Min stora fråga nu är VART förde du allt som var i garderoben???

2008-04-24 @ 19:11:55
Postat av: Linda

Åh vad jag längtar till sommar när man ser alla dina vackra blombilder :)
Undrar oxå var alla saker hamnade, jag hade nog slängt det mesta ;)

2008-04-26 @ 21:18:04
Postat av: Maria

Var satte du alla grejor??

Postat av: Vegardlinnea

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2008-10-21 @ 13:07:31
URL: http://vegardlinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback