Tarmrensning

en snabbis om Sunny Beach och resan: Hotellet mycket bra, bra mat, vi har badaat varje dag, ungarna är nöjda och en hel del handlade vi (flickorna).

men på hemvägen igår från Kallax så började de jäsa och bubbla i min mage och sedan dess har jag ockuperat dasset här hemma, jag har inte ens kunnat gå ut och hämta in posten...för det är för långt från toan = dö-trist !!!

Emmy har sovit idag till kl 11.00  och har sluppit magont, men ebba vaknade tidigare för hon hade också lite småtaskigt i magen på förmidagen. Jag återkommer med mer bilder förhoppningsvis imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Stackarna! Sen när ni har blivit bättre i magen får ni ta en tripp till stan och komma på kaffe och berätta allt! :) Jag vill även se Ebbas silver väska :) Om nu inte det hinner bli onsdag, för då hinner nog vi komma förbi :)

Postat av: kajsa

vad trist att magarna krånglar när ni kommer hem...så ni åt inte av grisen då?

2007-09-13 @ 22:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback