Några hann inte se....

Tur att jag i förra inlägget blev förvandlad och blev en dansande indiankvinna :)

Men allt för många han såg sådant  som de inte skulle få se:(

Idag har vi varit till Catharina och där har vi doftat och klämt och känt på en hel massa ljus. För mycket ljus och dofter hade Maria med sig igen;) Och väl hos Catharina har jag och Eira skrattat mycket gott och insett att nu har vi ett mycket drygt jobb framför oss, vi tänker skaffa en duktig, hjälpsam karl till vår vän C. Har någon ett bra "ämne" ? Vi har en kandidat på lur......*hi,hi*

 Sedan for vi en snabbis och köpte inne-gympa skor till flickorna och nu är det redan kväller.....denna dag bara rusade iväg :)

kajsa !!  Mina 8 saker om mig själv kommer snrat....ge mig bara lite mer tid *blink*

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag väntar tålmodigt!!!! C måste få en riktig karl!!! Först tänkte jag på en men sen tänkte jag att C faktiskt är min vän....

2007-09-23 @ 18:25:15
Postat av: Annika

Inhandlade du nå ljus då??

2007-09-23 @ 20:00:01
Postat av: catharina

Jag har på känn att kandidaten inte duger..

2007-09-23 @ 21:08:52
Postat av: Maria

Tack för igår - hur kul som helst var det :)

Postat av: krätte

Hej hej!

2007-09-24 @ 09:40:26
Postat av: elli

Synd att alla ljusen doftar. Här hos oss kan vi inte ha såna för allergins skull. Och dessutom får jag ont i skallen av doftljus.

2007-09-24 @ 18:45:24
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Renenicole

Hi, cool site. What CMS is it?

2009-02-16 @ 14:22:26
URL: http://renenicole.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback