Mest till Elli detta inlägg...... Obs redigerat nu !!!

Detta inlägg är till Ellli och lite till Eira....för du din rackare har knäppt ett foto som jag hittade i kameran när jag tömde den. Ni andra får ej tjuvkika!!  Och om ni gör det så då banne mig så KRÄVER jag att ni visar att ni varit in hit.

Det är några bloggar jag inte varit in på på flera veckor...känns det som.....bland annat grannen sussis...jag har haft tjorv att kunna logga in mig !!  Vill säga det så ni inte tror att jag är oförskämd...jag har bara inte varit in och läst. och just Sussis blogg finns det säkert massor av spännande läsning som jag skall ta itu med någon dag.....

Nu slutar alla utom Elli att titta, ha en bra lördag kväll ....eller söndag beroende på när ni läser detta.

































Elli orkar du scrolla ner lite till..????




































Vill ju inte att de andra tjuvtittar     ;)



































27869-725

Kommentarer
Postat av: eira

Jag ville bara kommentera att jag läst i din blogg men jag LOVAR att jag blundade när bilden kom. Vad är det för bild? Är det nån blomma från din trädgård eller kanske en bild på Mickes mc - du kan väl berätta till oss som faktiskt blundar! *ler*

2007-09-22 @ 21:53:56
Postat av: eira

Jag ville bara kommentera att jag läst i din blogg men jag LOVAR att jag blundade när bilden kom. Vad är det för bild? Är det nån blomma från din trädgård eller kanske en bild på Mickes mc - du kan väl berätta till oss som faktiskt blundar! *ler*

2007-09-22 @ 21:55:09
Postat av: Mia

Tydligen så tjuvkikade jag.....

Postat av: Annika B

Vem är bruden på stranden?Någon ni träffade på resan? Hihi.
Själv är jag i sånt läge nu, att trött det är jag pga bygget men nu är det många roliga steg som hänt me bygget så nu bara lääängtar jag att börja bo där.
Och Du Nina du ska bli bjuden på kaffe det lovar jag för jag saknar dig oxå.

2007-09-22 @ 22:37:26
URL: http://2cavaliertikar.blogspot.com
Postat av: Annika

Jag skulle oxå bara ner o kommentera o då råkade bilden bara svischa förbi lite...jag försökte verkligen undvika att se bilden eftersom den inte var tillägnad mig!! :D

2007-09-23 @ 08:21:49
Postat av: aegnes

hoppas att jag kommit till rätt ställe för att kommentera, vet ju inte eftersom jag blundar :)

2007-09-23 @ 08:25:25
Postat av: elli

Tack Nina!!!!
Men fy för alla som inte kunnde låta bli. Vilken respektlöshet!!! Vi hade ju tänkt bada på måndagarnas dambad men i morgon blir det inte och nästa måndag ska vi på ikea och klämma och känna på alla julgrejer.

2007-09-23 @ 10:38:11
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: kajsa

Hm....du skulle ju sluta med dansandet...!

2007-09-23 @ 11:09:11
Postat av: krätte

JAG SÅG INGENTING fast jag blundade!

2007-09-23 @ 12:13:02
Postat av: Anki

Erkänner=)
Jag har tjuvkikat lite:-)

2007-09-23 @ 15:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback