Idag trotsar jag rubriken

snart dags för detta.......27869-687men första skall jag säga godnatt till er.

Emmy har varit på kalas och ebba fick följa med mommo och Eva på Ikea....och som hon längtat dit, hon sken som en sol när hon anlände hem igen !!  Tänk att ett flickebarn kan bli så överlycklig av att bara gå omkring där....den andra tjejen tycker bara det är jobbigt....

Jag orkar inte skriva nåt mer idag, min dag har bestått av en massa måsten saker, finns inget intressant att berätta. tex. haft med mig jobb från jobbet, som har hunnits till hälften *suck*, och sådant är emot mina principer också: Att ha med mig det hem, men ibland måste man bryta sina principer !!!

27869-686


så godnatt på er

Kommentarer
Postat av: kajsa

Kasper och Vicktor hade en rolig stund på Ikeas Småland här i veckan.

2007-09-03 @ 08:10:42
Postat av: Annika B

Jobbar du alls denna vecka ? Nu när ni ska resa snart.Har du resfeber?

Postat av: Vivi

HA en toppen resa, snart ska ni iväg. Härligt!!!

2007-09-03 @ 08:35:02
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: krätte

Åk ni bara iväg,,,, och lämna oss andra kvar,,,

2007-09-03 @ 10:33:49
Postat av: Linda

Hoppas du sov gott!

2007-09-03 @ 11:58:35
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Annika

Tänk om gossen här hemma skulle tycka om shopping....då skulle man fara oftare än man gör idag!!
Ja, han gillar shopping på Barnens Hus o Jala. :D

2007-09-03 @ 15:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback