rubrik

Idag har jag/vi hunnit med mycket...men inte hunnit med att vika kläder '*fniss*.
Men det gör inget för de rena kläderna springer inte iväg :)
de finns gott kvar där till tisdag då jag tar itu med dem.

Idag har vi varit förbi och tittat på ett husbygge och där var så fint och de har jobbat på som sjutton måste jag säga. Tänk att hus-stommen kom i Juli (rätta mig om jag har fel A)
Nu skall familjen flytta in i slutet av månaden. jag måste säga att de har varit så duktiga och kämpar på, förutom husbygget är de ju bägge två  föräldrar till  två barn, har två hundar och har arbeten att gå till så nog har det säkert varit minimalt med ledig relax tid för familjen.

Imorgon skall vi på 90-årskalas, sambons mormor fyller år och då måste vi fira henne lite grann,
jag tror inte jag varit på så många 90-års kalas tidigare.......tror att det är ett jag varit på tidigare.
Idag blir folket äldre och äldre enligt SCB så kanske man får vara på fler 90-åringars kalas framöver....

Annars har jag hunnit snaggat tre huvuden idag, strykt kläder, bakat, varit till flickornas farmor och farfar.....
och hunnit med att ha Kukkola gänget på kaffe så fast tvätten som bara skulle vikas inte blev vikt så är jag mycket nöjd över dagen.

Hoppas er söndag varit till belåtenhet.

Och ha en bra vecka nu kära vänner !!



Kommentarer
Postat av: kajsa

Men så du jobbat! Själv har jag brar latat mej hela helgen...men i dag måste energin återvända...

2007-10-15 @ 08:40:09
Postat av: Susanne

Ja Nina, då får du väl komma på mitt 90årskalas sen då :p. Tråkigt att inte vi kunde komma eftersom Emil är hemma. Är E kvar i Kalix och hur är läget?

Postat av: Katja

Det är inte varje dag man får gå på 90 års fest!!

2007-10-16 @ 13:45:37
Postat av: Stardoll

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2008-02-11 @ 21:50:56
URL: http://stardoll-cheats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback