klockan är så snabb idag

Å vad tiden går fort idag...jag hinner inte med det jag skall....och än mindre har jag tid att sitta här:(
men jag skulle "bara" kolla jobb-mailen, har lite med jobbet att ordna fast man är ledig, lite trist med detta jobb att man känner sig aldrig riktigt 100% ledig. men för övrigt är det ett omväxlande och roligt men svårt jobb vissa dagar :)

Jag har bakat idag, lagat mat ,tvättat , packat flickornas kläder då de skall till farmor och farfar en natt då jag åker iväg imorgon och Mikael har kompledigt torsdag och fredag. Vi tänkte att det är onödigt för dem att fara en dag på fritids. Men jag har INTE börjat kolla mina egna kläder eller packa....slänger väl i några paltor i väskan innan sängdags.27869-661



Jag drömde en mardröm tidigt i morse: att jag skulle åka iväg på denna resa som jag skall på imorgon och jag hade glömt att packa min väska, jag hade glömt att sätta på mig vanliga kläder och gick i hemma-skrot kläderna och ungarna var hemma och så kom en bil och hämtade upp mig och då sa jag att jag kan  inte följa med, jag kan inte lämna barnen ensamma, men bilen tvingade mig att följa med fast jag såg  så som en smutsig lodis, utan väska och barnen lämnades ensamma hemma.......men herregud vilken ångest jag hade när jag vaknade, det var helt fruktansvärt innan jag insåg att det var en dröm. Det är jobbigt med sådana drömmar.....
27869-662



Nu blir det inget från mig på ett tag,
sköt om er och tänk på att livet är här och nu, inte sedan!!!

27869-663

Kommentarer
Postat av: Maria

Huga vilken dröm! Jo - jag tar mig lite rast titt som tätt :) Har suttit med bokf*n sen 09.00... just nu är det matspjälkningssystemet och omsättningen som jag läser och blev tvungen att ta mig en rast ;) Har inga planer på omtenta, vilken mardröm!

Postat av: Irina

Ja...undra om ho har smrgåstårta.....???

2007-10-23 @ 19:59:56
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: catharina

tassavtryck

2007-10-23 @ 20:38:45
Postat av: kajsa

Det absolut värsta med att åka nånstans är ju att måsta lämna ungarna hemma. Tur att det bara var en mardröm!!!!

2007-10-24 @ 07:43:33
Postat av: elli

Jag har också börjat komma in i en period med mycket mardrömmar. Ännu när jag vaknar så känns det otäckt.

2007-10-24 @ 13:29:37
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: sussi

Mardrömmar är verkligen svettigt! Tur att man vaknar...

2007-10-25 @ 14:40:52
Postat av: Eira

Hoppas du har det bra där i hufvudstaden!

2007-10-25 @ 21:52:50
Postat av: Linda

Låter som mina mardrömmar *suck*!

2007-10-26 @ 08:57:32
Postat av: Eira

Ett litet livstecken från dig? Är du hemma nu?

2007-10-27 @ 08:42:19
Postat av: Maria

Du är utmanad. Läs på min sida:)

2007-10-27 @ 12:26:00
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anki

Såna "mardrömmar" är ett gott tecken, allt blir mycke bättre och roligare än man tänkt sig =)
Vet av egen erfarenhet. Har du vart till huvudstaden???

2007-10-27 @ 19:31:48
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback