Jippi Fredag !!!

image739

Jahapp nu tjuuvbloggar jag....man måste passa på när man kan *ler*.

Måste få berätta om mina nätter....i natt har jag tagit fram mobiltelefonen säkert tio ggr. och skrivit komihåg grejjer till jobbet idag.....och det är smått kaotiskt kan jag säga i mi hjärna. Jag sov en stund på kvällen och sedan vaknade jag och sedan har jag bara små slumrat, kl.02.00 tänkte jag stiga upp och koka kaffe.....men det kändes lite fel att stiga upp den tiden. Jag är bara orolig nu att jag håller på att komma i det där stadiet då jag inte kan sova....Annika B du vet hur jag haft det....så det blir nog en tur till hälsokosten för att köpa Valerina natt.

Nu till något trevligare:
Imorgon är det lördag och jag har bestämt att bulla-förrådet skall fyllas på, det är bra göra för en trött hjärna. Mikael skall till Nikkala och lacka en bil imorgon och då tycker jag det är perfekt för bullbak oavsett om det är kanon fint väder. Och imorgon skall jag förhoppningsvis ha lite brorsbarn hos oss...hoppas jag!!
Oskar har svallrat det till mig :) att de kanske kommer när föräldrarna skall jobba, och inte oss emot.

Just jag tjuvbloggar på J-gatan för Nicke for iväg en sväng och Eira jobbar och ungarna kollar tv hela högen och då är det för dyrbar tid för mig att bara sitta....men det var inte det lättaste att få igång någon annans dator....men tur att Oskar kunde hjälpa mig. Vad skulle man göra utan en 5 årig data kille???!!!

Nu kom bror min hem bästa att sluta.....han kanske säger...men vad gör du....????



image744



Nu är det inte länge kvar innan man kan göra gsnöubbar tror jag,
idag har jag frusit så !!



Kommentarer
Postat av: Sussi

JASSSSÅ! Du har varit i stan.. jaaa jaaa.. då vet jag. Jag ska också börja köra förbi er i Karungi och åka och hälsa på Kents mamma och pappa ist! Jag är alltid hemma... och för det mesta ensam.. och jag har alltid kaffe...... bara så du vet...

Postat av: Maria

Neeeej inte koka kaffe mitt i natten! Jag har ätit Valerina en gång i världen och de hjälpte faktiskt. Ha en skön helg!

2007-10-12 @ 18:49:12
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Annika B

Hej Nina.
Tveka inte, ät valerina ett tag nu när du behöver det.Jag har oxå frusit så jag tror på snögubbar....

Sov gott.

2007-10-12 @ 19:36:30
URL: http://2cavaliertikar.blogspot.com
Postat av: sussi

Har eldat hemma idag, så jag fick öppna korsdrag tillslut!

2007-10-12 @ 19:41:48
Postat av: Eira

Åh vad kul att du hade varit förbi - hade varit ännu kuligare om jag varit hemma! Eller om du hälsat på mig på jobbet!! *ler* jag ringer dig imorgon! *kram*

2007-10-12 @ 22:04:05
Postat av: Annika

Jag blir orolig för dig!! Huvva, du måste sova på nätterna!!!

2007-10-13 @ 08:44:43
Postat av: Katja

Om du fortfarande har huvudvärk så unna dig att gå på massage, du kanske har spänningar i nacken!!

2007-10-14 @ 10:00:48
Postat av: Indiemadmen

Thank you for the informative website

2007-12-27 @ 14:23:40
URL: http://indiemadmen.blogspot.com
Postat av: Jimmyemine

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-06-15 @ 08:28:51
URL: http://jimmyemine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback