Hemma

Ett litet livstecken till Eira beira och till er andra !!!  Har haft det bra men stressigt i huvudstaden, har inte varit med om en värre stress resa...jag är mer van vid att kunna ta det liteee lugnt någon gång åtminstonne fem minuter...men fanns inte tid för det mer än när man satt på t-bana, i taxi eller på pendeltåg eller på flyget hem. men det var trevligt ändå och vi har varit på studiebesök som satt spår i en, gett mig nya tankar och funderingar om hur bra jag/vi har det. Och en sak som jag blir mer och mer klara över varje gång jag är i väg till stockholm är att där skulle jag inte vela bo, inte någonsin....måste jag flytta på grund av arbetsbrist så måste det bli till ett mindre ställe...herregud så ungarna drogs i armarna av sina föräldrar i rusningstrafik på t-banan, hemskt att se.

Igår var det kalas för flickorna(och mig....) och för många andra av er också;) trevligt och kul var det ,mycket fint ordnat:)

Nu skall jag strax hasta iväg till kyrkan för att dejta Kajsa och diverse människor sedan måste jag till stan och uppsöka en diverse butiker, bland annat ica maxi.


Ha en bra dag allihopa !!!

Kommentarer
Postat av: Eira

Nej....vad ska du i Stockholm och göra när man kan bo i Norrland - det är mer plats här! *ler* O mindre stress!

2007-10-28 @ 10:41:11
Postat av: elli

Visst ser det hemskt ut när föräldrarna riktigt drar i sin a barn. Men det känns säkert hemskt för dessa föräldrar åxåx.

Postat av: grannen

Nu har vi det BRAA, här oppe i Norrland!
VINKAR!

2007-10-28 @ 12:31:10
Postat av: kajsa

Tack för den trevliga dejten! Tänkte som du på vad som skall göras så talet gick fort...host host!

2007-10-28 @ 13:30:00
Postat av: Maria

Stockholm kan vara bra en helg om man får åka hem sen :) Nä inte skulle jag heller vilja bo där.

2007-10-28 @ 19:00:41
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Annika B

Hej Nina.
Hem ljuva hem.
Vi har flyttkartonger överallt just nu, men det är såå skönt att bo i vårat nya hem.
Vi ses väl till helgen ?

2007-10-29 @ 11:21:34
URL: http://2cavaliertikar.blogspot.com
Postat av: krätte

Nää, inte kan man väl bo i sthlm. Jag skulle nog bli ihjälstressad!

2007-10-29 @ 16:06:57
Postat av: Anki

Borta bra, men hemma bäst =)
Det känner man när man är i Stockholm

2007-10-29 @ 18:04:15
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Linda

Välkommen hem :) Jag skulle inte heller vilja bo där men känner att jag måste till en större stad ibland för att få lite puls!

2007-10-29 @ 18:38:20
Postat av: Sussi

Om du inte sett mitt meddelande - så är dina varor från Tupperware här :)

2007-10-29 @ 19:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback