Allt har havererat

Datan är så seeeeeeg att jag blir tokig. Jag har kört alla möjliga grejs med burken, ni vet sådana där virus sökningar m.m.  men jag får spunk, tyvärr.

Eller så har det smitta från mig, jag har varit så dödstrött hela veckan därav inget livstecken från mig.....igår tex. så gick jag i säng före 20.00......

Idag tog jag semester tre timmar för att hinna hämta flickorna efter skolan, detta för att blåsa till stan då Ebbas glasögon pajade igår och hon klarar sig utan dem, så NU är de fixade. Emmy for till en kompis under tiden jag for med Ebba och gjorde några andra ärenden samtidigt...och drack en kopp kaffe på J-gatan, det händer inte så ofta nuförtiden:(      ( Eira:...jag saknar de där dagarna du vet.....som jag hade på den goda men fattiga tiden *ler*)

Men desto trevligare var att flickornas kusiner fick jag kidnappa med hit en sväng, för då fick jag ju hit brorsan och Eira på en kvällsvisit, inte illa !!!

Men trött, trött och åter trött har jag varit trots "häxdrycken" jag köpt. Jag har MASSOR av blogg-läsning att ta igen kan jag förstå.....eller anar det i alla fall, men det får bli till att läsa dem en annan dag, tyvärr.Tack och godnatt, ha en bra helg ni allihopa !!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Våran dator fungerar som en dröm just nu, har tömt den på allt och börjat om från början!!

2007-10-05 @ 22:50:15
Postat av: Annika

Det kanske tar ett tag innan häxdrycken börjar verka....snart är du säkert pigg som en pommac!! :D
Ha en skön helg...och vila upp dig!

2007-10-06 @ 08:44:42
Postat av: elli

Ja du ochjag har vwrkligen BRA smak!!!!!

Postat av: kajsa

Passa på att vila ut under helgen!

2007-10-06 @ 13:28:46
Postat av: Maria

Sparka datorn på "benet" :) Trevlig helg!

2007-10-06 @ 19:47:49
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: krätte

Skapa inget "bloggstress"!!!! Man har tid när man har tid. :)

2007-10-07 @ 14:35:59
Postat av: Linda

Ibland behöver man vila ordentligt!!
Det var Ulla o jag som tutade på dig i förmiddags :)

2007-10-07 @ 15:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback