Tisdag ...redan ...hjälp !!!!!!!!!

27869-758



Näe så illa är det inte !!  Jag har bara inte haft tid, ork eller lust att vara framför datan :)
Helgen har gått i kalasandets tecken...och lika bra som vanligt gick det !! Trevligt och kul.

Och nu har väl ni bloggare skrivit så mycket nya inlägg så jag hinner kanske bara läsa en bråkdel...gubben skall ha hjälp med att fylla pellets i källaren men han förbereder inför det och jag passade på att smita hit en sväng *ler*

Det var vitt och fint i Ö-tå när jag for från jobbet idag, och nu är det på G hitåt med lite vitt verkar det som...inte fy skam på torra land...jag menar blöta land:)



Kommentarer
Postat av: Mia

Vad bra att Ebbas kalasande gick bra, hoppas hon fick presenter. =) Jag längtar oxå efter lite snö, men jag tror de måste bli lite kallare än som nu +2 grader.... Kör försiktigt, vägen du kör varje dag gillar jag inte... *Kramiz*

Postat av: Anki

Vinkevink=)

2007-11-06 @ 18:52:57
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Eira

Jag vill också ha snö!!!!! Detta eviga regnande är bara så trist! *muttrar lite*

2007-11-06 @ 20:13:24
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: kajsa

I dag är det säkert halkigt åxå...Emma och dom åker till Umeå, Jesper till Kalix och du till Ötå...Kör försiktigt!

2007-11-07 @ 06:02:19
Postat av: catharina

Noll är det här nu på morgonen, hoppas att snön kommer snart, det blir så fint och vitt då

2007-11-07 @ 06:05:29
Postat av: grannen

HÄRLIGT, VITT på marken och solen skiner!
VINKAR!

2007-11-07 @ 08:50:43
Postat av: elli

Jag hatar snön. Jag tycker att Styrmans idioten ska tända gatulyktorna istället!!!

2007-11-07 @ 19:32:47
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Susanne

Jag vill också ha snö. Varför får alla andra förutom jag snö? Lite orättvist tycker jag :( Hoppas ni har det bra där norröver! Imorgon är det jag som knallar in på kontoret och söker ledigt julen :D

2007-11-08 @ 00:00:49
URL: http://fess86.blogspot.com
Postat av: Katja

Roligt med snö!!!

2007-11-08 @ 09:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback