snö

27869-757

Visst var det fina moln jag hittat !!



Idag är det torsdag och då är det nästan helg ....känns skönt !! 

Och andra helgen i höst som inte är fullproppad med olika måsten göra...känns som att jag kanske glömt något....
Farsdag, ja det får man inte glömma det är ju tre pappor att komma ihåg:)



Idag har dagen spenderats med utbildning, en heldag om Arbetsrätt....låter kanske inte så intressant men mycket intressant är det. Finns SÅ mycket i detta ämne så det är bara en liten bråkdel av alla lagar man hinner skumma igenom en sådan här dag.  Dagen gick superfort då det var en mycket duktig man som höll i detta, det är det som gör det extra kul när det är en bra föreläsrae/ undervisare.

Nu kom Emmy hem från kalasande, måste gå och se hur hon haft det.

Godnatt och sovgott !!

Kommentarer
Postat av: elli

Fin bild!!!!

Postat av: catharina

Ops det var nära att du glömde farsdag :-)

2007-11-09 @ 07:13:26
Postat av: kajsa

Visst är det som lite småmysigt med lite snö?

2007-11-09 @ 08:58:09
Postat av: grannen

Vilka FINA MOLN!
Nä, det är FREDAG, IDAG!
VINKAR!

2007-11-09 @ 09:13:09
Postat av: Irina

O idag är det fredag o då kan man egentligen nästan säga att det redan är helg!! :)

2007-11-09 @ 12:39:19
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Linda

Otroligt vackra moln du hittat!!
Ha en härlig fredag :)

2007-11-09 @ 20:27:46
Postat av: Eira

Ha en bra helg. FIna bilder du hittat.
Här är det jobb för Niklas idag, fest för mig. Imorgon så är det jobb för mig.

2007-11-10 @ 08:05:31
URL: http://hilldur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback