Rapport från norr

Jag hade inte tänkt göra ett nytt inlägg idag, bara läsa ANDRAS bloggar....men jag kan ju inte lämna en endaste kommentar till er i kväll, vet icke vad det är för fel, kommer bara att servern hittades inte, snacka om trist.

image761

Idag har vi ätit tårta, så mycket att det började pysa ut från mina öron, därav skall jag basta snart så öronen blir tvättade *ler*.

Till er som inte sett Irinas blogg: Måste bara säga att Eira var så läcker och fin inför gårdagens personalfest, titta på Irinas blogg....kolla in hur smal Eira är, och fin som bara den, jag tror bestämt hon blivit många år yngre också nu senaste månaderna när hon tappat kilon har även åren följt med :)  = De hara bara försvunnit !!
Irina du och Arrak var också fina...men Syrran tog priset på fotona igrå, men nästa gång du skall partaja så är det din tur att ställa upp som en glamourdrottning :)



Helgen är slut snart för denna gång, men tur att det bara är fem vardagar till nästa helg, tänk om det hade varit dubbelt så mänga dagar till helgen:)...och sedan väntar jag på besked under veckan över min framtid inom jobb-branchen så jag ser fram emot veckan, det är jobbigt att gå och vänta och leva i ovisshet.

Ha en bra vecka mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Eira

*ler* Tack Nina. Utan Irinas hjälp hade jag ju inte sett så där "glamorös" ut. Hon hjälpte mig på Seppäla (rätt klänning i rätt strl, rätta strmp-byxorna osv.) håret, smink och sånt. Så hon är min privata fest-fixare *ler* Och det var en kul fest också! Hur har det varit med Ebbas mage i natt då?

Postat av: kajsa

Hoppas du fått dej lite lugn och ro under helgen! Och att ni får hjälp till Ebbas mage. Fy så jobbigt!

2007-11-11 @ 22:27:23
Postat av: Irina

Visst var hon läcker min söstra?! :)

2007-11-12 @ 00:59:24
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: grannen

HAR "TJUVKIKAT" på Eira, JÄTTESNYGGT!
Håller både TUMMARNA OCH FÖTTERNA i kors, att Du får JOBBET!
VINKAR!

2007-11-12 @ 08:16:12
Postat av: Catharina

Hoppas att det går som du vill på jobbfronten

2007-11-12 @ 09:19:58
Postat av: elli

Men vilken kalaspingla Eira är!!! Wow!!!!!!

2007-11-12 @ 19:56:01
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Katja

Ha en bra vecka!!

2007-11-13 @ 11:50:56
Postat av: Linda

Ha en bra jobbvecka!

2007-11-13 @ 20:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback