Måndag

Trötter är ännu vaken och klockan är snart 21.00 !!

Jag måste erkänna en ssak för er alla.....bli inte arg eller besviken eller tyck inte att jag inte är en hemsk djurhatare för det är jag inte i grund och botten











Men idag är jag liteeeee less vissa djur ...jag har inte sett dem på nära håll en gång idag, eller två gånger idag eller tre gånger idag utan de har funnits ÖVERALLT. I gross och parti och jag har haft så nära kontakt med dem så många gånger ni anar inte. så snuddandes när flera, flera ggr idag BLÄ !!!!!!!














image771



Jäkla renar! 
Jag brukar inte klaga fast de är efter vägarna men nu är måttet rågat för mig också.


image772

Helst äter jag dem som torkade...mums...torkat renkött.



Annars är det en mycket bra måndag, börjar smått gilla måndagar:)

Kommentarer
Postat av: Katja

Ha det bra i veckan!med dina gråa vänner;)

2007-11-20 @ 09:11:15
Postat av: grannen

RENAR?
HATAR på ALLA FORM, äter INTE ENS RENKÖTT, så de så!
VINKAR!

2007-11-20 @ 10:05:53
Postat av: krätte

Vilken tur att du imte har kört på nån. Renkött är gott min inte faller torkat renkött mig i smaken. Kör försiktigt!

2007-11-20 @ 10:34:18
Postat av: krätte

Kanske jag ska tända lampan vid datorn så jag ser vad jag skriver eller ta på mig läsbrillerna.

2007-11-20 @ 10:37:36
Postat av: kajsa

Torkat renkött är bland det godaste som finns! Det delar första platsen med löjrom!!!! Har satt böckerna på Ebbas hylla och bad fröknarna på minna att dom finns där om det inte är du som hämtar flickorna...

2007-11-20 @ 11:03:29
Postat av: Maria

Håller helt och hållet med dig - de gör sig bäst torkade eller i frysen..

Postat av: Irina

Kör försiktigt!!! :)

2007-11-21 @ 11:56:36
URL: http://carwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback