Lördagskväll

Jaha...vad skriver man idag då ???  Har ni förslag ???

Idag har barnen tränat inför teatern i stan och jag och Kajsa fick oss lite "egen" tid och hann med lite ärenden, alltifrån besök på Jala, Rusta, bolaget m.m.  Det resulterade i  julklapps inköp, cigariller och cider och lite ljusslingor. När Ekfors har mörkt så får väl vi lysa upp byn istället :) så en bra happpis resa idag då...speciellt när vi (Kajsa och Jag) ....eller jag bestämde....... eller vi tillsammans...skitsamma vi tog i all fall ledig från vår kurs idag jag och Kajsa och det var nog en superbra ide känner jag så här efteråt.



Är det bara jag som inte vetat om att det finns en cider med snöfall ??
Kajsa visade den och den var lite rolig tyckte jag,
jag fick bjuda moster på ett smakprov av den nyss och så passade jag på att "tjyva" lite av hennes flarra,  den var god också !! Skall nog handla mer av den någongång...om det finns av den i Ö-tå, det är lite snålt med sorterna där.



Nu måste jag gå och se vad gubben och barnen tittar på TV för de skrattar så det hörs över hela byn,
snart pinkar de nog ner sig, jag gillar ju roliga filmer! Giller inte våld och hemskheter på film...men dett LÅTER roligt.



Jag glömde......

jag skulle ju lägga in en Norgehistoria det var därför jag startade datorn (senilvarning på mig med andra ord)


Vet ni varför norrmannen stoppar snoppen i havet ?




Kommentarer
Postat av: kajsa

Havet suger!!!!
Hahahaha! Tack för en jättebra dag!!!!

2007-11-24 @ 22:12:51
Postat av: Eira

Hälsa Emmy att hon o hennes teater-kompisar snart får ha en egen föreställning till mig, för dom bara uppträder när jag jobbar! *flin* Ha en bra dag!

Postat av: elli

Cidern med flingorna tycker inte jag var nån höjdare men mandarin och chili cidern det är mumma det!

2007-11-25 @ 09:39:23
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: grannen

Okej, FATTAR?
He, he, har NI börjat KÖPA FRÅN KONSUM?
VINKAR!

2007-11-25 @ 09:40:27
Postat av: kajsa

Frasses...no way!!! Inte på en vecka åtminstone...
Såg du att våra gullefjun var med i dagens Nsd?

2007-11-26 @ 08:24:47
Postat av: Annika B

Hej Nina.
Oj vad era barn är duktiga på teater !!
Bra föreställning på bibblan på söndag.
Malin lästa 2 dikter.Malin blev JÄTTE nervös just innan och tänkte backa, men sen läste hon ialla fall.
Är du också en teater "apa" ?

2007-11-27 @ 15:33:08
URL: http://2cavaliertikar.blogspot.com
Postat av: Katja

Barnen dom var verkligen duktiga, IGEN!!!

2007-11-28 @ 09:04:57
Postat av: Annika

Ser att jag har missat totalt att kommentera!! =0

Ha en bra vecka!

2007-11-28 @ 20:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback