I väntan på sommaren.....

image762

Jag väntar på sommaren....inte för blommornas skull, de har jag lagt av med. Men för att det är enklare att pendla till jobbet då :)

igår skulle jag göra ett inlägg men då var det sirap ute på bloggen igen.....som vanligt.....

Gubben har farit med Ebba och Emelie på friidrotten och jag har nyss förberett morgondagens middag så nu passar jag på en sväng att kika in till en del av er.

Hoppas ni har det bra så här mitt iveckan, för det har jag:)
Utom att jag är lite orolig för Emile..han kom från jobbet i Kiruna idag, han kom raka spåret till oss från Kiruna för att hämta bilen av oss, inte orolig  för det, men han åkte  med eld i baken till PIteå för att hämta en TV och skall hem igen ikväll...VA?!!  Jäkla "onge". Först har han jobbat idag I Kiruna, sedan hoppat i bilen köra hit, sedan rakla spåret till Piteå sedan hem till Happis för att föra tv:n och sedan skulle han byta bil igen hos oss......Jag tycker att han hade kunnat åka imorgon pigg och utvilad till Piteå när han ändå är ledig en vecka nu...men vad hjälper det att säga ? Ingenting, därför håller jag tyst.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja huvva för att stressa iväg så där och fortsätta köra runt hela länet!!

2007-11-14 @ 19:52:57
Postat av: Eira

Typisk "dagens ungdomar"...*flin*

Jo - vi rastar ju hundarna vid garaget på sommaren också - men ibland så smiter ju hundarna iväg o pinkar nån annanstans. Vilket man inte märker (om de inte är en skit och dom måste man plocka bort!) men på vintern så är de så jäkla äckligt m all gul snö. Och den är jag allergisk mot att ha i ungarnas lilla backe! *ler*

Smörgåstårta ja... måste vi ta o vänta tills jag får en ledig lördag först? *ler*

Postat av: Eira

Förresten så längtar jag efter lite sol o värme. Konstigt för att vara Eira, men ändå.

2007-11-14 @ 22:03:16
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Eira

Absolut. Och din pappa. Niklas och andra som inte äter så mkt smörgåstårta så får du o jag o irina desto mer! *skrattar*

Vi kollar nån dag m almenackorna i handen när det blir en lämplig lördag.

2007-11-14 @ 22:17:55
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: krätte

Du har rätt att man ids inte säga till ungdomar mer än "man tänkte, att kanske, eventuellt," Och det också högst en gång. Annars blir man anklagad för att "tjata". Nog lär de sig om inte annat så den "hårda" vägen.

2007-11-15 @ 09:52:55
Postat av: Sussi

Vi klarade ju det, om än något trötta när vi kom hem. Men å andra sidan är det en jätte lycklig kille som sitter i soffan och njuter av att man nu ser varenda detalj på Tvn. Dock mörka ringar under ögonen , men han ska få vila under dagen :)

2007-11-15 @ 10:27:28
URL: http://fess86.blogspot.com
Postat av: kajsa

Å var var nyckeln???? Är mkt nyfiken!

2007-11-15 @ 11:28:14
Postat av: Irina

Jag e med på smörgåstårtedag!

2007-11-15 @ 12:01:04
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Annika B

Jag har kommit på att Hösten är årets vackraste årstid.
Nina jag vill att du följer med mig nästa höst ut på skogspromenad, så får vi se vaddu tycker .
Lovar du att följa me ?

2007-11-15 @ 15:43:01
URL: http://2cavaliertikar.blogspot.com
Postat av: Maria

Tacka vet jag en glittrig bikini än täckbrallor :)

2007-11-15 @ 19:55:40
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Linda

Visst är det lättare att pendla på sommaren, helt klart!! Annars gillar jag vintern ganska bra, älskar att leka i snön :)

2007-11-16 @ 09:13:28
Postat av: Katja

Det är verkligen inte roligt att köra bil nu, jag har två kvällar att jobba nu under helgen och då får man verkligen sitta i bilen!

2007-11-16 @ 09:27:08
Postat av: Sussi

Jag tycker d är så praktiskt när snön kommit! Kallt, rent och friskt :)

2007-11-16 @ 09:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback