Till Susanne. S och ni andra.

SUSANNE !!! Ni skulle ju komma IDAG Söndag , DU och EMIL alltså!!!! Men EIRA kommer inte idag och inte mamma heller, så då är det bara de två som inte hittar hit ;) !!!!! och de har ju sina skäl..som ni...men ni är ju på G :)

Så jag räknade med att ni hittar hit under helgen :)



♥♥♥♥♥♥


Idag skall jag till Luelå en sväng med moster Eva, Min kusin Sanna och så skall vi fara och hälsa på en annan släkting till mig och Sanna, detta ser jag fram emot:)


♥♥♥♥♥♥
Annars så var vi hos goda vänner igår kväll...och vi skulle bara en snabbis...men när tiden i livet rusar iväg och man hinner sig dit för sällan så blir det att man sitter där halva natten, och speciellt när barnen är i exakt samma åldrar och leker med varandra bra .

Strax efter sju hörde jag Ebba ligga i sängen och läsa högt ur en bok, sedan vid halv åtta gick jag och frågade om hon skulle följa med mig ner så sa hon att hon skulle vila en stund.....hon har ännu inte kommit ner och klockan är snart kvart över åtaa....jag undrar om hon somnat om...och då måste hon vara sjuk,  kanske !!! och det passar sig inte nu, men när passar det??!!!  Aldrig när man har tid att vara borta från jobb.
Gubbens arbetskompis som han jobba ihop med är sjukskriven minst tre månader fram så nu är han ensam som har ansvaret över maskinerna så de fungerar....och det tycker inte jag är helt rätt....det MÅSTE finna fler människor i ett stort företag som kan hålla igång rodukitonen...vad händer om Mikael blir sjuk??!!!  Snåla finnar (finnägt företag) :::f...n vad irriterad jag blir :(

och irriterad är det ingen ide att bli...är mitt mottt...man skall försöka vända allt till det positiva....så nu sklla jag försöka med det :)

Jag börjar med att gå och sätta igång kaffebryggaren för ingen annan har gjort det ;)

Ha en bra SÖNDAG alla bloggare och tjuvläsare...då det finns en hel hög av er ;)



Kajsa: Amen , HÖGT och TYDLIGT...du hör det över Wupio *jag bara skrattar när jag tänker på det *

Eira: Hoppas snart blir piggare så du orkar med tjatterhilda en stund = Jag.
Kämpa på med vätska och soppr så du får krfat, och jag vill se dig LIVE !!!



 

Kommentarer
Postat av: Nina

Men hjälp !!! Vad hände med texten...kan sussibussi proffset ge tips på vad det kan vara...för mig är nästan all text minimal...går ej att läsa ...skit också.

2007-05-06 @ 08:21:28
Postat av: Junitjej

Ytterligare en dag närmare sommaren. Härligt!

Postat av: Anki

Ja jag tyckte också att texten krympte ihop lite.
Men det gick ju o läsa.
Ha en bra dag!

2007-05-06 @ 09:14:22
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: eira

*vinkar* Jag orkar med dig tjatterhilda!!! Jag kan ju ligga på soffan o tjattra med dig! *flin*

2007-05-06 @ 09:17:16
Postat av: Annika

Din blogg är en av dom bästa att läsa när man ändrar textstorlek till största...här syns ändringen. :-)

Ha en skön söndag!

2007-05-06 @ 11:22:27
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Linda

Lämnar lite spår efter mig:)

2007-05-06 @ 13:52:06
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jag har sett din svägerska in live! Och jag måste ju säga att hon såg snygg och fräsch ut!

2007-05-06 @ 16:01:33
Postat av: aegnes

tjenixen

2007-05-06 @ 16:53:12
Postat av: sussi

Har åxå varit till Luleå idag - najs :)!!
Vilken minitext du har - måste hämta förstoringsglaset!!
*springer iväg*

2007-05-06 @ 21:23:29
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback