Jisses....

...vad handikappad man känner sig när man inte har tillgång till internet.

Vi har varit utan några dagar då det var något tjafs med nätverks någonting...men så kom broder med familj igår och då fixade så klart min käre bror det på 30 sekunder !!!!  Vad skulle jag göra utan honom.

 


Men nu till den saken att jag har massor att ta igen här på bloggarna så det blir nog mest genomläsningar ikväll, kanske någon kommentar...Dagen idag har bestått av besök i Happis kyrka där barnen sjöng då det var familjegudstjänst, sedan har vi rännt i Torneå, happis och hunnit med en sväng till farmor och farfar sedan Ica innan hemfärd. Tur att Emmy hade med sig sin kompis H så gick dagen utan gnäll...hon AVSKYR annars att åka från ställe till ställe !! sedan lastades fyrhjulingen i bilen och bilen styrdes mot mormor och morfar och där upptäckte de att de kunde hjälpa morfar...de kör ved åt honom...en kärra bakom fyrhjulingen så förenar de nytta med nöje:)
Nu känns det som *pust* denna helg har bara svischat iväg men som jag sa till svärmor när hon bekymmrade sig över om jag hinner städa, så sa jag att skiten försvinner ingenstans, den finns kvar så det är ingen fara !!!

Hoppas ni haft en lika bra helg som vi haft !!! 

image514

Kommentarer
Postat av: eira

*skrattar* Städa är väl det sista man ska tänka på under helgen! Och förresten igår när jag var och hälsade på dig så såg jag att du inte ens behöver städa! Så de så! *vinkar* Osku sa till pappa idag att flickorna var duktiga! Hälsa dom det!

2007-05-13 @ 20:18:00
Postat av: Moster Eva

Flickorna var verkligen duktiga.

Dagens sägelse: Det är bättre att åtgärda egna fel än att peka ut andras - Bengt Pohjanen i fredagens Happis-blad. Tänk om fler tänkte så.

2007-05-13 @ 21:17:24
Postat av: sussi

Haft en go helg vi åxå, bara d inte skulle vara så förb blött i backen... Vill få bort allt skräp och hälsa sommaren välkommen nu...

Kram & Trevlig kväll :)

Postat av: Kajsa

Helgen har vart mkt bra!

2007-05-13 @ 22:07:34
Postat av: Irina

Hahahahaaaa det ska jag komma ihåg, ifall någon skulle få för sig o oroa sig över min städning att skiten inte försvinner någonstans.... den var bra Nina! :D

2007-05-13 @ 22:41:40
Postat av: Catharina

Åå vad skönt att höra att det bara var datorn som pajjat, tänkte att du har alldeles för mycket att göra så att du inte bloggar alls... härligt att du är tillbaka.

2007-05-14 @ 13:25:39
Postat av: GRANNEN

vinkar!!!!!

2007-05-14 @ 18:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback