Jahapp då vart det blött igen !!

image515

När jag vaknade kändes det lite små mörkt så jag förstog att nu är det regnväder...och mycket riktigt.

Det var skönt väder igår efter jobbet och jag hann köra lite av höstens skräp bort från blombänkarna... det var så superskönt där ute !!!  Flickorna fick upp sin studsmatta...och som de längtat!!

Nu skall jag gå och se till att minstingen också borstar tänder och kammar håret och sedan skall vi fara iväg till våra respektive tjänsteställen *hi,hi*

Ha en bra dag och ni får ha solskenet inombords istället idag då riktiga solen inte visar sig....men å andra sidan kan det bli ändring på vädret innan dagen  är slut:)

Kommentarer
Postat av: eira

Ha en bra dag på jobbet! Håller tummarna att solen kommer fram, lagom till att du slutar jobbet idag! *ler*

2007-05-15 @ 07:40:08
Postat av: Catharina

Det är sååå mycket att göra på gården så det känns som en befrielse att det regnar, men man vet att man hela tiden har det framför sig.

2007-05-15 @ 08:21:23
Postat av: Anki

Hej!

Postat av: Maria

Här har det regnat heeeela dagen....

2007-05-15 @ 19:04:48
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: svärimoori

Nina! Vilka härliga o roliga inlägg du har! Vinke vink!

2007-05-15 @ 20:31:36
Postat av: Kajsa

Måste ju säga att din lilla Ebba har fått mina skrattmuskler att arbeta idag...

2007-05-15 @ 21:00:54
Postat av: grannen

vinkar!

2007-05-15 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback