Ta ingen skit.....

Jag säger som Grynet : Ta ingen skit!!!
Riktar sig till er som behöver stöttning för att ta mod till sig att "ryta" ifrån...
 
Jag belv betsört när jag läste Kajsas blogg och sedan när jag läste Irenes kommentar till Sussi blev jag så orolig....

Nu skall jag iväg en snabbis till stan, först skall tvätten hängas upp och en ny maskin laddas.

Blev soligt ändå idag...och passar bra då bägge flickorna skall vara ute idag med skolan, ena skall iväg med skidorna och den andra på skoterutflykt.

Njut av vädret om ni har möjligheten till det !!!

♥♥♥

Och så server jag en kopp varmt te till er.....

image439

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ååh vad du är gullig :)
D var ingen större fara, hade haft en liten "uppgörelse" här på morgonen (tyvärr :( - AAAAVSKYR att bråka innan de går iväg)...
Den känsklige sonen blev ju förståss för ledsen för att kunna gå till skolan - ville bara hem till mamma :)

Efter lite övertalning och pussar så fick jag honom att åka på utflykten iallafall :)

Nu känns d bra i mammahjärtat igen :)

*kramis*

2007-03-30 @ 09:23:19
Postat av: Sussi

*springer igenom och önskar en fin fredag...*

2007-03-30 @ 10:06:34
Postat av: Maria

Ha en underbar helg! Nu har jag skrivit ett inlägg om fadderbarn :)

Postat av: kajsa

Ja fy fasen vad mina tårar har runnit! Ska berätta för dej vid tillfälle! Vill inte "lägga" ut historien till allmän beskådning ännu...

2007-03-30 @ 16:42:50
Postat av: Vivi

Ha en toppenhelg! *vinkevink fr skogen*

2007-03-30 @ 17:02:20
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: anna

ha en bra helg!

2007-03-30 @ 17:50:37
URL: http://www.mammut.webblogg.se
Postat av: grannen

tack, för TEET!
Trevlig HELG!

2007-03-30 @ 19:46:23
Postat av: Irina

trevlig helg!!! ut o njut av solen om ni kan! själv jobbar jag dag hela helgen, rätt skönt o köra bara dag en helg! då har jag kvällarna fria :) vi hörs! kram på dej!!

2007-03-30 @ 23:20:15
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Majsan

Trevlig helg!

2007-03-31 @ 07:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback