Lördag...skönt !!

27869-534

Jahapp då är det lördag och huset skulle behöva få sig en omgång men jag tog faktiskt sovmorgon idag till 8.45.....och jag är lite som Annika och vill påbörja städandet på morgonen...inte på dan typ tio-elva eller så.....

Igår var jag i Ötå på jobb sedan kom jag hem hämtade upp gubben och sedan åkte vi på kalas TACK Irina = Mätt som tusan av allt fikande. Och hos Irina fick vi träffa "svärmoori" = kul då det är ett tag sedan.
Och Milla var på kalas och hon är så frän i sina nya glasögon !!  Så jag hoppas Eira lägger ut nå bra bilder på bloggen. Nå sedan åkte vi till farmor och farfar och hämtade hem våra töser som tillbringat gårdagen i Nikkala då gubben hade en hel del att göra och jag var på ämbetet.


Och till grannaran på VÅR gata::::::::Ungarna har fått två nya kareoke skivor och det POPPAS så det hörs nog över halva Karungi för tillfället, så hav tålamod *ler*
och när Ebba poppar Lordi så sjunger hon inte...utan det blir någon form av skrik tror jag närmare bestämt :)

Nu skall jag gå och hjälp till att röja lite granna....



Kommentarer
Postat av: Vivi

Nää, sitt du vid datorn ett tag till så är allt klarröjt! ;) Ha en bra helg!

Postat av: Sussi

Haha, Ebba som Lordi - D skulle jag gärna se ;D!!

2007-03-10 @ 10:13:23
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Irina

Tack för att ni var förbi o tack för de fina presenterna! :) Nu vet ni ju var jag bor så nu är det bara o komma fler ggr! :)

2007-03-10 @ 10:47:42
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: grannen

Som TUR, bor det 2 MED MYCKET DÅLIG HÖRSEL, så SKRIIIIK NI BARA, HE; HEEE ;-)

2007-03-10 @ 10:58:47
Postat av: grannen

OBS; satt på HÖRSELSAPPARATEN, OM MAN SKULLE HÖRA NYA BLIVANDE MELODIVINNARNA!

2007-03-10 @ 11:01:03
Postat av: elli

Jag är en snäll häxa!!!!!

2007-03-10 @ 11:19:59
Postat av: Annika

Vad häftigt med lite drag i byn!!

2007-03-10 @ 15:07:15
Postat av: eira

Du, jag jobbar på tisdag!

2007-03-11 @ 07:35:15
Postat av: svärimoori

Vilket kalas va! Fikade flera kilon! Banta, gör man imorgon ;) Kul att träffas. Vi ses förhoppningsvis snart igen.

2007-03-12 @ 15:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback