halva helgen gått...

Igår packades bilen och skoter och kälken med grejjer och sedan bar det av iväg mot vår  Huvudbas för uteaktiviteter : Kukkola, bra att mamma och pappa bor så bra att ungarna kan sysselsätta sig hela dagarna denna årstid i alla fall.

Jag och moster var en sväng ut med skidorna och tittade hur fint Elli bor !!!  ....och jag tänkte att kanske man får se Elli ute med skidorna....men icke picke.... sedan vände vi hemåt och då packade vi oss på skotrarna och åkte ut till "holmen"...och grillade och myste.  Sedan for vi en snabbis hem för brorsan skulle kika på vår dator och moster var hos mamma och pappa och lagade till middag till oss alla och det avnjöts med lite vin. så nu vet jag inte om jag skall promenera iväg till min och Kajsas dejt eller om jag vågar ta bilen .....

Och sedan blir det väl utevistelse igen....hoppas bara att det blir riktigt KANON väder....ingen dis farmför solen vill jag ha!!


Jag tror att snart gör jag som en del av er andra ...tar ledigt från bloggen...jag skall fundera på det.


Kommentarer
Postat av: ellii

Bloggen ska jau inte vara nåt måste utan det ska ju vara kul att skriva i den. Själv skriver jag i den när jag vill.

Postat av: ellii

Varför kom ni inte in och drack en kopp kaffe då???? Våran dörr står öppen för alla och det skulle ha vart så kul. Lova nästa gång?????

2007-03-25 @ 10:51:47
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Sussi

Vi åker till Tossa efter lunch - härligt!!
Som Elli skrev, bloggen skall vara rolig - inte ngt måste!
Har ett tips till dig förresten - tar d när vi ses ;)

Ha en fin dag i solen!!

2007-03-25 @ 11:30:00
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: ellii

Vi var styrlesen plus en till på årsmötet. Måste vara lika populärt som kyrkan idag!!!

2007-03-25 @ 19:29:06
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Suscoto

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2009-12-15 @ 10:05:31
URL: http://suscoto.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback