Dagen idag.....

,,,,,har bestått i att det hus där jag arbetar finns det väl ca tio datorer och alla datorer har fungerat så här:



27869-437                                                     
NU förstår jag hur DATABEROENDE man är på jobbet.

27869-436

Men å andra sidan fick jag säga som jag brukar till mina kära kollegor: Datorer ÄR BRA då de fungerar. Jag sa detta senast i förrgår....och de kallade mig !datapessimisten"....men nu fick de se hur sårbara vi är :)
♥♥♥♥
Nu till något helt annat....min tid som lyxhustru börjar lida mot sitt slut.....gubben börjar jobba på måndag efter fem veckors sjukskrivning och han tycker att det blir skönt att få komma sig iväg till jobbet. Och jag tycker att det  har varit så skönt att bara få komma hem och sätta sig vid köksbordet och ha färdiglagad mat när man kommer hem :)
♥♥♥♥
Nu skall jag sluta då det rullade in en bil på gården...med kaffegäster

Hejsvejs !!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Vilken lyx du har levt i =)
Dags att återvända till verkligheten. Välkommen!

2007-03-22 @ 19:52:46
Postat av: Linda

Hoppas du har njutit under din tid som lyxhustru :)

Postat av: Sussi

Jamen vilket lyxliv du levt då!
Tillbaka till verkligheten då ;)

*kramelikram*

2007-03-22 @ 22:26:53
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jag ringer dej nån dag om Kaspers kalas och Ebbas mat!
Vad sköntdet måste ha vaart att ha maten färdig då du kommit hem...nu börjar ditt dubbelarbete igen...:)

2007-03-22 @ 22:45:54
Postat av: eira

Ha en bra dag på jobbet. Vi ses ikväll! *vinkar*

2007-03-23 @ 07:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback