Sovmorgon

Vet inte vad som hänt men Emmy sover ännu och Ebba och jag har stigit upp vid 9.00. Snacka om att flickorna har börjat sova på mornarna, jag som kunnat ställa klockan efter Ebba förrut, prick 5.50 har hon vaknat i alla år nästan.....

Skönt är det då jag har min veckas semester NU och då får jag sovmorgon själv, men hur skall det gå nästa vecka? Då kommer jag att var helt död av att stiga upp tidigt!! Och nästa vecka skall gubben vara borta på dagarna för att hjälpa moster så vi får nog anlita mormor hit varje morgon som väntar på att ungarna vaknar innan hon åker iväg med dem till "bygget".

Nu gnäller Ebba att; Mamma: Varför leker du ALDRIG affär med oss....det gör alltid farfar......hon tycker inog nte att jag skall sitta här så jag går och ser efter om det finns kaffe.
 
Ha en bra dag i det blöta vädret.....ser ut att det kan bli ljusare...vi får väl se.

image551

Kommentarer
Postat av: Majsan

Passa på att vila dig!
Sov så länge du får, vi går mot mörkare tider igen....Kramisar!

2007-06-28 @ 11:31:19
Postat av: Katja

Det ser verkligen grått ut, hoppas det blir lite sol. Det har varit samma hos oss med barnen, dom har varit lika trötta.

2007-06-28 @ 11:34:56
Postat av: Annika

Åhhh vad härligt med sovmorgon! Speciellt nu när det är sånt här väder! Jag o Wille längtar så in i norden tills vi oxå får sovmorgon!

2007-06-29 @ 07:36:09
Postat av: Catharina

Det är skönt att få sova på mornarna, helst när vårat väder är så här toppen !!

2007-06-29 @ 09:35:01
Postat av: Catharina

Det är skönt att få sova på mornarna, helst när vårat väder är så här toppen !!

2007-06-29 @ 09:35:28
Postat av: Vemundvilje

good job please keep on the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback