söndag = städdag

Gårdagen tillbringades hela dagen i Kukkola och vi hade en bra dag där med en massa trevliga släktingar utom mamma för hon jobbade :(
Jag ids inte ens berätta vad jag gjort idag, det var så dö tråkigt och jobbigt *puh*

♥♥
Imorgon skall jag jobba åter igen och det blir en långa dag,
jag kommer hem på kvällen eller natten (hoppas INTE på natten).... får se hur länge det tar.
Vi är tre stycken områdeschefer som ordnat en trivselkväll åt "vår" personal och det blir bastu, badtunna, god mat och lite annat skoj. Men om det blir som JAG planerat så smiter jag iväg därifrån i hyfsad tid.
 ♥♥

Annars så tror jag att det blir en bloggpaus för mig ett tag....det känns som behövligt med blogg-semester och efter att jag pratade snabbt med grannen igår så är det sant som hon säger att man hinner mycket mer om man struntar lite i den här "burken".

 Så vi får väl se hur det blir den närmaste tiden.
Adjö!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: eira

Åh vad jobbigt om du tar blogg-paus, då måste jag ju ringa till dig för att höra vad som hänt norröver....*flin* Nåja...jag ringer ändå!

Postat av: eira

Åh vad jobbigt om du tar blogg-paus, då måste jag ju ringa till dig för att höra vad som hänt norröver....*flin* Nåja...jag ringer ändå!

2007-06-03 @ 21:31:16
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: sussi

Gomorron - trodde d bara var jag som var vaken :)
Blir en bloggpaus här med snart - resten av sommaren. Man lägger ner mycket tid vid burken, även om jag dragit ner otroligt mycket! Vissa dagar är den inte ens igång...
Hoppas du har d fint - kika gärna över m Ebba på en sommarfika framöver :)
*Kramar*

2007-06-05 @ 06:32:27
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jag har min datatid oftast tidigt på morgonen eller sent på kvällen...Det är åxå ett sätt att få varva ner lite.

2007-06-05 @ 08:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback