sommar, ljuva sommar !!!!!

27869-537

Inte illa att vi får en ledig dag imorgon.


image538
Men jag har så MYCKET som borde fixas och vädret skulle bli fint imorgon vad jag förstår:(
Då passar det inte med inomhussysslor...så vi får se.
Men å andra sidan är det studentet på fredag för Emil och fikat blir här så det är bara att ta sig i kragen...kanske.
image539
Jag hade tänkt åka till Ica-Maxi sent ikväll, så där runt 21.00 snåret då jag trodde att de har sommaröppet till 22.00...men tji fick jag, de har ju bara öppet till 21.00. Jag tycker om att handla sent på sommaren, då det är så svalt som möjligt när man skall dra hem en massa kylvaror.
image540
Nästa vecka åker jag till Stockholm på kurs me kurt i tre dagar, och jag känner mig INTE motiverad, jo motiverad till själva kursen, men inte att resa så långt bort.
Jag håller tummarna för mig själv att jag kommer helskinnad hem, att flyget inte störtar eller att det inte blir nå anna tjall...som strejk, förseningar m.m.
Och Emmy som skall fara och sova borta med skolan precis just då !!!  Känns lite i mamma hjärtat att jag inte finns på närmare håll om det händer något, eller om hon rent av vill komma hem. Vem hämtar hem henne om jag är borta, Mikael kan inte lämna Ebba ensam hemma på natten, Mormor får man väl förvana......

image541
Morgondagen kommer i alla fall INTE att bestå i nationaldagsfirande,
Jag har inte börjat med någon sådan vana ännu.








 

Kommentarer
Postat av: aegnes

här är d åxå student på fredag å jga har inte gjort NÅNTING ännu. men jag tror nog att de studentar ändå.

2007-06-05 @ 20:36:01
Postat av: Annika

Jo nog blir det utedag imorrn här oxå!! :D

Postat av: Kajsa

Vilken smaskig tårta! Jag känner åxå en viss oro för övernattningen i skogen...och ändå är jag hemmavid...

2007-06-06 @ 08:35:44
Postat av: sussi

Ha en fin SveaDag!! :)

2007-06-06 @ 11:25:49
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Anki

Va kul att du får åka till storstan.
Inte störtar flyget och strejkat har de väl gjort klart nu.
Ha det bra!

2007-06-07 @ 07:54:35
Postat av: Linda

Tack så jättemycket för lånet av boken, helt underbar var den!

2007-06-07 @ 20:12:24
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: sussi

Kikar in och önskar dig en go helg :)
KRAM!!

2007-06-08 @ 21:15:16
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: EvaB

Hur orkar du+??

2007-06-22 @ 22:27:42
Postat av: Haakoningebjorg

Nice site keep it up

2010-01-27 @ 09:24:25
URL: http://haakoningebjorg.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback