Semester !!!!

Jag har semester hela denna vecka och jag bara slappar !!  Underbart är det.

Jag hade tänkt lägga in bilder från helgen men kameran är inte hemma och då måste jag väl plita ner några rader ändå......Helgen gick i ätandets tecken, myggens tecken och barnen lekte:) Och midsommarstången kom upp i år också, bilder kommer......men när får vi se.....jag säger som Ebba sa när vi skulle åka hem sent på söndag kväll= Här vill jag stanna 500 veckor, jag fattar inte att jag kan gilla denna stuga så mycket!!!!!!!!!!

Gårdagen tillbringades i Luleå på Leos lekland med Eira och ungarna = helt suveränt.

Och idag har vi härmat våra härliga grannar och köpt parasoll och myggnät ,så ikväll har vi haft invigning av det, och lägligt så kom mamma och moster samt flickornas farmor och farfar:) så blev det kaffe där ute och det fungerade jätte bra !!!


Kommer bättre uppdate med bilder...kanske imorgon kväll.

Kommentarer
Postat av: sussi

Vi är åxå på g till Leos, få se när man får "tummen ur" ;)
Ha en fin semestervecka!!
kram

Postat av: Kajsa

Vi åker till Leos nu till veckan som kommer. Nån solig dag när det inte är så mkt folk där...hihihihi...Var har ni köpt dylika parasoll med myggnät?

2007-06-28 @ 07:30:32
Postat av: grannen

vinkar!

2007-06-28 @ 08:40:27
Postat av: Catharina

Visst är de där myggnäten smarta syrran har ett i stugan, helt myggfritt...

2007-06-28 @ 09:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback