Rubrikslös

Jag har varit så seg och inte haft lust att sitta framför datorn här hemma alls den sista tiden, men nu tänkte jag passa på !!!  Jag har tagit en semesterdag idag och vi skulle till stan med flickorna för att handla då de säger att det går INTE ännu för de brukar se sommarmorgon på TV den här tiden..jahapp då tänkte jag att Ok se det då innan vi åker iväg. Jag har inte kommit ihåg att det börjat med sommar Tv på morgonen då de har sett de på fritis.

Annars har det varit som för flera av er, det har varit fullt upp de sista veckorna med aktiviteter, det har nästan känts som att jag måste titta i almanackan om jag har tid för att gå på dass för att sk...a *ler*.

Nu är det midsommar och inför det känner jag ingen stress, ändå blir vi mer folk än någonsin denna sommar uppe i stugan, men jag vet att det löser sig, allt blir bra, allt går på rutin så det skall bli super skoj....bara myggen håller sig borta då vi är mycket ute där.

På lördagen som varit har Emmy fyllt 9 År och jag har så svårt att fatta det, ni år det känn inte som att det är så länge sedan !!!  Vi hade folk som kom och for under hela lördagen och det var en lyckad dag då Emmy var mycket nöjd med dagen när den var till ända.
image550
Jag tänkte lägga in fler bilder men nu ville inte datorn samarbeta, vet inte vad det var för svammel.

Och på söndag var vi och kollade på teatern här i Byn !!!!  Gud vad duktiga de var, hel otroligt att de kommer ihåg så mycket repliker. Så roligt att se teater som är med lokala skådisar , enormt kul att se dem då de alla var så duktiga....och dera sexiga laxrosa trosor var bara för fina *ler*


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Grattis till Emmy i efterskott! Ja visst var laxisarna coola!!! hihihi

2007-06-20 @ 12:23:59
Postat av: Linda

Grattis i efterskott, Emmy!!
Ha en härlig midsommar :)

Postat av: sussi

Grattis Emmy - såg att d var knökfullt m bilar!
Viktor frågade om han fick gå till Ebba idag - NEJ sa mamman, Nina behöver vila ;)
D blir mycket med många...
Ha en fin midsommar!!
kram

2007-06-20 @ 21:37:19
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: eira

Ses imorgon!!!

2007-06-20 @ 22:06:33
URL: http://hilldur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback