I Stockholm....

...skulle jag INTE vilja bo !!!  Flera dagar då jag bara sett betong, asfalt och grått och grått och svettigt och varmt var det !!!  Nä usch nog vill jag bli en norrlänning för all framtid !!!
Och inte på tal om denna trafik då alla kör som galningar, flygtaxin som körde ut till flyget när vi skulle hem höll jag på att mörda när jag klev ur bilen , 150-160 km/h körde han , jag skrek, Kollegan B skrek och två karlar som var med var vitbleka och sa att nu är de RASISTER ....jag säger inte mer om hans ursprung, men han var inte klok denna taxichaffis, gjorde idiotomkörningar och jag trodde ärligt talat att vi kommer att dö i en bilkrasch på väg ut till Arlanda. För övrigt hade vi en bra måndag och tisdag där men gårdagen blev fiasko, föreläsaren var sjuk och vi fick missa en dag med en mycket duktig jurist som skulle ha gått igenom ny lagstiftning:( Men vi bokade om flyget och fick komme hem MYCKET tidigare än beräknat det var i alla fall positivt.

Idag var det skolavslutning för töserna och nu har de ännu nästa vecka kvar på fritids och sedan får de sex veckor ledigt, skall säkert bli skönt för dem:)

Nu skall jag gå och hänga tvätt och sedan slå på bastun!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag hann på Marielundsskolans avslutning åxå! Måste kolla med S om söndagen för det var ju klockan 18...

2007-06-15 @ 08:03:29
Postat av: Anki

Ja det är inte kul o åka med såna som inte är rädd om sitt eget liv och ännu mindre andras liv:-(
Skönt att du kom hem levande

2007-06-16 @ 09:20:10
Postat av: Kajsa

Jag går till kyrkan kl 18,00...skulle ha jobbat på teatern men jag fick ingen stand in. vet inte om jag hinner se den alls för jag jobbar hela veckan...stägningen!

2007-06-17 @ 16:22:10
Postat av: Vivi

Nää, 08a livet är inget riktigt liv de.......Tacka vet jag hem ljuva hem ute i skogen! Återvänder dit på onsdag, Najs!! Ha´re!

Postat av: Catharina

Ok, har varit in och läst din blogg nu flera gånger, sitter du fortfarande i bastun ??

2007-06-19 @ 13:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback